וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנאדולו שרדה מול וילרבאן, אולימפיאקוס הביסה את מילאנו

אלופת אירופה שוב לא הרשימה אבל 22 נקודות של מיצ'יץ' סידרו לה 72:78. היוונים חגגו עם 66:82 ביתי ונצמדו לפסגה. הכוכב שרדה מותחן מול ולנסיה

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.1/ספורט1

המחזור ה-17 ביורוליג נמשך הערב (שישי) עם שלושה משחקים בנוסף למשחק של מכבי תל אביב מול ריאל מדריד. אלופת אירופה אנאדולו אפס ניצחה בקושי את וילרבאן החלשה. אולימפיאקוס פירקה את מילאנו והכוכב שרדה מותחן גדול מול ולנסיה עם ניצחון חוץ.

שחקן אנאדולו אפס ואסילי מיציץ'. רויטרס
סחב את אנאדולו לניצחון קשה/רויטרס

אנאדולו אפס - וילרבאן 72:78

אחרי ההפסד הכואב למכבי תל אביב, אנאדולו חזרה לביתה למשחק נוח על הנייר. אלא שאצל אלופת אירופה אין כמעט משחקים קלים העונה, בטח ללא שיין לארקין ששוב לא שיחק אחרי שחזר מול מכבי תל אביב. אנאדולו פיגרה לאורך כל המשחק הזה ופתחה את הרבע הרביעי בפיגור של 58:51. אלא שהמארחת נגסה בפיגור והתקרבה עד כדי 66:65 בזכות שלשה של מיצ'יץ'. קלייברן השלים מהפך עם שני סלים רצופים. וילרבאן איבדה את הראש, מיצ'יץ' קבר עוד שלשה ונקודות של קלייברן מהקו סגרו עניין והבטיחו שאפס תעלה למאזן חיובי של 8:9.

מיצ'יץ' נצץ מעל כולם עם 22 נקודות. וויל קלייברן הוסיף 15, רובן ברבע האחרון ורודריג בובואה תרם 13 לטורקים שניצחו אבל שוב לא הרשימו. נאנדו דה קולו ודייויד לייטי הובילו מנגד עם 12 שלא הספיקו.

אולימפיאקוס - מילאנו 66:82

במשחק היורוליג הקודם שלה מול פנאתינייקוס היריבה המושבעת, אולימפיאקוס חסרה את השחקן הטוב ביותר שלה ואולי במפעל כולו העונה - סאשה וזנקוב. זה לא מנע ממנע לרמוס את הירוקים 71:95 עם הצגה אדירה. הערב הבולגרי חזר לשחק וגם איתו היוונים נראו נהדר מול קבוצה שהיתה במומנטום טוב מאוד אבל קרסה מול ההגנה הרצחנית של המארחים שהתפוצצו עם 15:27 כבר ברבע הראשון ועצרו את האיטלקים על 6 נקודות בלבד ברבע השלישי. אולימפיאקוס השתוותה לבאסקוניה, מונאקו וברצלונה עם מאזן של 6:11 בצמרת הצפופה של היורוליג. האיטלקים הרחק התחתים עם מאזן שלילי. אלק פטרס הוביל את היוונים עם 16 נקודות, אבל מי שכיכב היה קוסטאס סלוקאס הנפלא שחילק 9 אסיסטים בתוספת ל-8 נקודות, כמו גם וזנקוב שרשם משחק סולידי בקאמבק שלו. בילי בארון הוביל מנגד עם 12 נקודות בלבד וגם 0 מ-4 מחוץ לקשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
נמניה נדוביץ', שחקן הכוכב האדום בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
חיפה על חסרונם של וילדוסה וקמפאסו עם עוד הצגה. נדוביץ'/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

ולנסיה - הכוכב האדום בלגרד 77:75

גם פציעה מוקדמת של לוקה וילדוסה שחקנה הטוב ביותר לא מנעה מהכוכב לתת הצגה מול ברצלונה ולהיות בעמדת הניצחון במחזור הקודם. אלא ששלשה שלאחר מכן התבררה כלא חוקית כפתה הארכה שבה הקטלאנים גירדו ניצחון. הערב הסרבים חסרו שוב את וילדוסה הפצוע וגם את קמפאסו שלא נרשם ליורוליג, אבל גם בלי שני הרכזים המובילים שלה הקבוצה המפתיעה של המפעל עד כה נקלעה לעוד משחק דרמטי, רק שהפעם היא יצאה ממנו מנצחת. כריס ג'ונס הלוהט צימק את הפיגור הספרדי ל-76:75 בלבד חמש שניות לסיום. ולנסיה שלחה לקו את נדוביץ', שקלע רק אחת וכשנותרו ארבע שניות בלבד ג'ארד הארפר ניסה שלשת ניצחון מרחוק, אבל החטיא.

שני המצטיינים במשחק מול ברצלונה כיכבו גם הפעם. פיליפ פטרוסב הסנטר הוביל את הסרבים עם 25 נקודות וגם 9 ריבאונדים באחוזים מעולים (7 מ-10). נמניה נדוביץ' הלוהט הוסיף 19 נקודות וחוץ מהשניים האלו אף אחד לא קלע בדאבל פיגרס. כריס ג'ונס הוביל את ולנסיה עם 16, ג'ארד הארפר תרם 11 אבל החטיא את הסל החשוב במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully