וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקק בנתיבי אילון: הפלונטר של אילון אלמוג

4.1.2023 / 16:00

שחקן הכנף רוצה לעזוב את הארטברג, אבל שתי הופעות זניחות במדי מכבי תל אביב בקונפרנס ליג מונעות ממנו מעבר לקבוצה נוספת העונה. הצהובים לא ששים להחזירו וכך בגיל 24, מי שנחשב לאחד משחקני העתיד של ישראל, נותר תלוי באוויר

תקציר ה-0:5 של מכבי תל אביב על בני סכנין בשמינית גמר גביע המדינה/ספורט1

חופשת חג המולד הסתיימה ומרבית הליגיונרים הישראלים כבר חזרו לקבוצות שלהם באירופה. אלה שמשחקים באוסטריה ישובו בסוף השבוע ואילון אלמוג ביניהם. גם הוא צריך לחזור להארטברג, קבוצתו באוסטריה, אף שאם זה היה תלוי בו, הוא היה מעדיף בכלל להצטרף לאייטור קראנקה שמחליף את ולאדן איביץ' במכבי תל אביב.

שני שערים ושני בישולים יש לאלמוג בחצי העונה בהארטברג בשתי המסגרות. אבל בזמן שמתן בלטקסה, למשל, לא שיחק באוסטריה וינה בגלל פציעה וצמא לדקות משחק, אלמוג רוצה לחזור לישראל והוא בפלונטר לא פשוט. שחקן הכנף בן ה-24 שיחק במדי מכבי תל אביב במוקדמות הקונפרנס ליג מול זירה מאזרבייג'אן ובגלל ההופעות האלה, הוא לא יכול לעבור לקבוצה שלישית אלא אם מדובר בליגות הפוכות דוגמת סין, ארה"ב, שבדיה ונורבגיה. כלומר, אם הוא נשאר במסלול האירופי הקונבנציונלי או חוזר לישראל, הוא חייב להמשיך בהארטברג או לשוב למכבי תל אביב.

זה היה יכול להיות פשוט וקל אם מכבי תל אביב הייתה מחכה לו. העניין הוא שבקרית שלום לא בטוחים שזה יהיה נכון להחזיר עוד שחקן התקפי ישראלי, בזמן שערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ' פותחים בכל משחק, יונתן כהן מת לצבור דקות ודור תורג'מן חייב להתקדם ולשחק יותר. לקבוצה יש גם תכנית להתחזק בחלון ינואר בשחקן זר התקפי, כך שאלמוג לא בתכניות.

שחקן מכבי תל אביב אילון אלמוג, מול זירה. דני מרון
שתי הופעות שבדיעבד עלו ביוקר. אלמוג מול זירה/דני מרון

ההתחלה של אלמוג בהארטברג הייתה חלומית. הוא הגיע במחזור השישי, כבש בבכורה והקבוצה הקטנה ניצחה 0:2 את ריד. ארבעה ימים לאחר מכן, כבש אלמוג גם בגביע האוסטרי בהפסד לדורנבירן מהליגה השנייה. אבל מאז הכיוון הוא מטה.

בשני משחקי הליגה הבאים של הארטברג, אלמוג פתח והוחלף במחצית ובחודש אוקטובר כבר איבד את מקומו ושותף בעיקר כמחליף (למעט משחק אחד נגד אוסטריה לוסטנאו). מאז אותה בכורה מוצלחת של הישראלי, הארטברג ניצחה רק פעם אחת - משחק בו הוא לא נכלל בסגל. כלומר אלמוג לא טעם את טעמו של ניצחון מאז ב-27 באוגוסט והקבוצה שלו במקום האחרון בליגה האוסטרית. כל הנתונים הללו הם מעט מדי עבור מי שהוגדר כאחד משחקני העתיד של ישראל ושבזמנו משה חוגג רצה לשים עליו 1.5 מיליון יורו ולהעביר אותו לבית"ר ירושלים.

אלמוג שביום ראשון הקרוב יחגוג יום הולדת 24, מחזיק בחוזה לעונה נוספת במכבי תל אביב ולמועדון יש אופציה עליו לעוד עונה. אם לא היה מבזבז את ההופעות שלו על שני המשחקים באירופה במוקדמות עם מכבי תל אביב, היה יכול לעבור כאן לכל קבוצה בארץ לחצי עונה ורובן היו ודאי עומדות בתור ומנסות לשכנע אותו לנחות אצלן. כעת הוא בבעיה לא פשוטה. יש לו חוזה בהארטברג עד סוף העונה, אבל החיים רחוק מישראל רחוקים מלהיות ורודים ובמכבי תל אביב לא מאותתים בינתיים שהארונית שלו בחדר ההלבשה מתפנה עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully