וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת ברוסיה על מינוי איביץ': "מהלך תמוה, מי בכלל מכיר אותו?"

מאמן קרסנודאר לשעבר וחבר ההתאחדות הרוסית הופתעו: "לא שמענו עליו מעולם. בושה שמעדיפים מאמנים כאלה על אנשי מקצוע מקומיים"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.1/ספורט1

ולאדן איביץ' עוד לא הספיק לנחות ברוסיה, אבל מינויו כבר גורר ביקורות. מאמן מכבי תל אביב היוצא שהוכרז היום (רביעי) כמאמן קרסנודאר, לא נחשב למאמן מוכר במיוחד ברוסיה ונראה שהיחס שמינויו מקבל בתקשורת בהתאם.

"מבחינתי זה מינוי תמוה לחלוטין. מי זה ולדימיר איביץ' בכלל? מעולם לא שמעתי עליו", אמר חבר ההתאחדות הרוסית מיכאיל גרשקוביץ'. "יש מן אופנה חדשה כאן למנות מאמנים מחו"ל, גם אם לא הוכיחו שום דבר בקריירה. זו בושה גדולה עבור אנשי המקצוע הרוסים, שזוכים ליחס לא הוגן".

קרסנודאר הודיעה על מינוי איביץ': "בכיתי עם השחקנים"
רשמי: אייטור קראנקה מונה למאמן מכבי תל אביב החדש
כמו מוריניו, לא בהכרח לטובה: היכרות עם אייטור קראנקה

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
לא קיבל אפילו יום של חסד. איביץ'/אריאל שלום

איביץ' יתפוס בקרסנודאר את כיסאו של אלכסנדר סטורוז'וק המקומי, שיחזור לתפקידו המקורי כמאמן קבוצת המילואים. אבל גם מבחינתו של מאמן הקבוצה בעבר איגור שאלימוב, מדובר בצעד לא ברור. "אין לי מושג מי זה ולדימיר איביץ'. אני יודע שכל ההחלטות בקרסנודאר מתקבלות על ידי הנשיא, וכנראה שהוא היחיד במועדון שמכיר אותו. הוא רוצה להפוך את קרסנודאר לאלופת רוסיה, ולא מאמין שזה מסוגל לקרות עם מאמן רוסי על הקווים. אחרי שזה לא יילך לו עם איביץ', הוא יחפש מאמן זר אחר".

גם המאמן הוותיק אלכסנדר טרחנוב, מאמן צסק"א מוסקבה לשעבר, מאמין שסטורוז'וק היה ראוי להמשיך בתפקיד. "אלכסנדר עשה עבודה טובה מאוד עם הקבוצה. קרסנודאר נראתה טוב בהרבה משחקים. כנראה שהחליטו למנות מאמן יותר מנוסה, אבל נחכה ונראה מה איביץ' יראה ברוסיה. יהיה מעניין לעקוב אחריו, כי לקרסנודאר יש קבוצה טובה עם הרבה צעירים מבטיחים, ותהיה לו הרבה מאוד עבודה".

היום כאמור הודיעה קרסנודאר על מינויו של איביץ' לשנתיים. המאמן הסרבי ירוויח כ-2 מיליון יורו לעונה (לעומת 800 אלף יורו במכבי תל אביב).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully