וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' צפוי להחמיץ את הטורנירים באינדיאן וולס ומיאמי

ארה"ב הכריזה על תקנות כניסה חדשות לשטחה והסרבי שלא מחוסן לקורונה יישאר בחוץ. הוא מקווה שעד ה-US Open הכול ישוב לקדמותו

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.1/ספורט1

נובאק דג'וקוביץ' אמנם יחזור לשחק באליפות אוסטרליה הפתוחה שתצא לדרך בעוד פחות משבועיים, אבל הוא צפוי לפספס את טורנירי המאסטרס החשובים באינדיאן וולס ומיאמי בהמשך השנה ומאוד מקווה שלא יחמיץ גם את אליפות ארה"ב.

בניגוד למרבית המדינות בעולם, הרשויות בארה"ב החליטו "ללכת אחורה" ולקבוע שעל הנכנסים לשטחה תהיה חובה להציג מסמכים שהם מחוסנים לקורונה או מחלימים מהמחלה. התקנות הללו ייכנסו לתוקף ב-9 בינואר ויסתיימו ב-10 באפריל, אלא אם יוחלט להאריך אותן.

הטורנירים באינדיאן וולס ומיאמי יתקיימו בזה אחר זה, מה-6 במרץ עד ה-2 באפריל ודג'וקוביץ' הלא מחוסן לא יוכל להשתתף - אלא אם כן יחלה בקורונה בתקופה הקרובה ויחלים. הסרבי מקווה שעד אליפות ארה"ב בסוף אוגוסט, התקנות הללו כבר יהיו היסטוריה.

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. רויטרס
נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי/רויטרס

דג'וקוביץ' עמד במרכזה של סערה גדולה בתחילת השנה שעברה, כאשר ממשלת אוסטרליה סירבה להכניס אותו למדינה ללא חיסון נגד קורונה והוא לא השתתף בגרנד סלאם הראשון של השנה.

כזכור, באוסטרליה החליטו להשעות את דג'וקוביץ' מלהיכנס למדינה למשך שלוש שנים, אלא שההחלטה הזו בוטלה ונובאק קיבל ויזה. כעת הוא שם ומשחק בטורניר אדלייד, שם עלה לסיבוב השני אחרי שניצח את קונסטה לסטן 3:6, 2:6.

דג'וקוביץ' ינסה לזכות בגרנד סלאם ה-22 בקריירה שלו, בתחרות בה הוא עשה זאת הכי הרבה: הוא הניף תשעה תארי גרנד סלאם מתוך ה-21 שלו במלבורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully