וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל זועמת: "שתי שערוריות" בפחות מ-45 דקות של כדורגל

ארטטה רתח על כך שלא הוענק לקבוצתו לפחות פנדל אחד ב-0:0 מול ניוקאסל, נוויל ענה לו: "גם בעוד מיליון שנה זו לא יד". וגם: כמה דקות נטו שוחקו?

תקציר ה-0:0 של ארסנל מול ניוקאסל/ספורט1

ארסנל הייתה מושלמת במשחקיה הביתיים באצטדיון האמירויות במסגרת הפרמיירליג, אבל כמו שכבר קרה העונה למנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם וצ'לסי, גם היא לא הצליחה לנצח את ניוקאסל - ששמרה על רשת נקייה משחק שביעי ברציפות, קרוב לחודשיים כולל פגרת המונדיאל.

ארסנל איבדה שתי נקודות יקרות מחזור אחרי שמנצ'סטר סיטי מעדה במפתיע נגד אברטון, ואמנם אחרי ה-0:0 אתמול מול המגפייז צמח הפער בפסגה לשמונה נקודות, אבל לאלופה יש הזדמנות נוספת להחזיר את ההפרש לכדי חמש נקודות ובשביל כך תצטרך לנצח בסטמפורד ברידג' את צ'לסי (חמישי, 22:00, ספורט1).

הגיע פנדל לארסנל נגד ניוקאסל?. סקיי ספורטס, צילום מסך
נגיעת היד של מרפי בדקה ה-90+6/צילום מסך, סקיי ספורטס

המאמן מיקל ארטטה זעם בסיום וטען שהגיעו לקבוצתו לא פחות משני פנדלים. "זו שערורייה", אמר ארטטה שפספס הזדמנות לפתוח פער דו ספרתי ממנצ'סטר סיטי ופפ גווארדיולה, "אני יכול לדבר רק על מה שאני ראיתי והגיעו לנו שני פנדלים, זה פשוט מאוד. יצרנו מספיק מצבים כדי לנצח ואני מאוד גאה בשחקנים שלי. היו לנו המון מצבים ואפשרויות, וגם שני פנדלים שלא נשרקו".

למרות זאת, בתקשורת האנגלית לא כל כך התרשמו מטענותיו של המאמן. ב"סקיי ספורטס" הדגישו את העובדה שלמרות טענות המאמן, שוער ניוקאסל ניק פופ רשם רק הצלה אחת משמעותית והפרשן ושחקן העבר גארי נוויל אף טען בתגובה לדברי ארטטה כי "אני חושב שזו הייתה שערורייה אם ארסנל הייתה מקבלת פנדל. אם ארטטה היה מפסיד משחק בגלל שריקה לפנדל כזה, הוא היה רותח מזעם. זה לא פנדל גם בעוד מיליון שנה", הוסיף באשר לנגיעת היד של מרפי עמוק בתוספת הזמן.

פול מרסון שישב לצד נוויל הסכים וטען שהיה "מאוכזב אם היה נשרק פנדל", אולם השניים כן הסכימו שארסנל אולי יכולה להרגיש מקופחת כי הגיע לה פנדל אחרי שגבריאל נתפס ברחבה בניסיון לעלות לכדור גובה בדקה ה-60. "ההוראות הן שאם מדובר בתפיסה קלה, לא צריך לשרוק כל עוד אין ברירה. היה לניוקאסל מזל", הוסיף נוויל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ארסנל קופחה? גבריאל משוכנע שכן

גבריאל, בצעד דיי חריג, אף העלה לרשתות החברתיות את רגע התפיסה שלו ברחבה, אבל לארסנל ולאוהדיה גם היו טענות קשות על העצירות הרבות ובזבוזי הזמן מצד שחקני ניוקאסל, ואכן, הבוקר פורסם כי זמן המשחק נטו היה 43 דקות ו-17 שניות - משמע יותר ממחצית שלמה שהמשחק עמד. עדיין לא פורסם אישור רשמי שזה אכן היה זמן המשחק נטו, אבל ברשתות החברתיות הרימו גבה על ההחלטה בממלכה לא לאמץ את תוספות הזמן הארוכות כפי שפעלו השופטים במונדיאל בקטאר.

ביום שני ארטטה צפוי לאפשר מנוחה למרבית שחקני המפתח שלו במשחק הגביע נגד אוקספורד, אבל לאחר מכן מצפה לתותחנים חודש אינטנסיבי במיוחד, כזה שבהחלט יכול להכריע את גורל העונה: היא תתארח אצל טוטנהאם לדרבי הגדול של צפון לונדון, מחזור אחר כך תארח את מנצ'סטר יונייטד, תפגוש את אברטון וברנטפורד וב-15 בפברואר תתארח באיתיחד למשחק העונה נגד מנצ'סטר סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully