וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל כבר לא מושלמת בבית, ניצחון רביעי רצוף למנצ'סטר יונייטד

מוליכת הפרמיירליג סיימה ב-0:0 מול ניוקאסל השלישית, אליה נצמדו השדים האדומים בזכות 0:3 על בורנמות'. סולומון ישב על הספסל של פולהאם ב-0:1 על לסטר, 1:4 לברייטון על אברטון

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 0:3 על בורנמות'/ספורט1

המחזור ה-19 בפרמיירליג נמשך הערב (שלישי) עם עצירת הרצף של ארסנל, שלא הצליחה לכבוש לראשונה העונה וסיימה ב-0:0 ביתי מול ניוקאסל השלישית. מנצ'סטר יונייטד הרביעית נצמדה אליה בעזרת 0:3 קל בבית מול בורנמות', בעוד אברטון ספגה רביעייה כואבת מברייטון ופולהאם עלתה למקום השביעי עם 0:1 על לסטר, במשחק בו מנור סולומון שב לסגל.

גרניט ג'אקה שחקן ארסנל מול מיגל אלמירון שחקן ניוקאסל. רויטרס
הקרב הקשוח לא הוכרע. גרניט ג'אקה מול מיגל אלמירון/רויטרס

ארסנל - ניוקאסל 0:0

רצף הניצחונות של מוליכת הפרמיירליג נקטע על ידי ההגנה הטובה בליגה, שלא ספגה בחמשת משחקיה האחרונים ורשמה 0:0 שני השבוע. ארסנל קיוותה להגדיל את הפער ממנצ'סטר סיטי, אבל לראשונה העונה לא הצליחה למצוא את הרשת ואיבדה את המאזן הביתי המושלם. הבלם הברזילאי גבריאל היה קרוב להבקיע במחצית ראשונה בכדור חופשי קשתי שחלף ליד הקורה ובן ארצו גבריאל מרטינלי פספס גם הוא עם נגיחה אחרי קרן בדקה ה-79, כשלאחר מכן ניק פופ עצר את אדי אנקטייה. אחרי 10 הפסדים רצופים כאורחת של ארסנל בליגה (כולל שבעה אחרונים על האפס), ניוקאסל הצליחה להשיג נקודה אצל התותחנים לראשונה מאז ניצחון החוץ בנובמבר 2010.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

צפו ב-0:0 של ארסנל

תקציר ה-0:0 של ארסנל מול ניוקאסל/ספורט1
לוק שואו שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. Naomi Baker, GettyImages
לא רגיל לכבוש בליגה. לוק שואו/GettyImages, Naomi Baker

מנצ'סטר יונייטד - בורנמות' 0:3

מרכוס רשפורד שוב כבש והשדים האדומים המשיכו בריצה היפה שלהם, כשהם סופרים שישה ניצחונות בכל המסגרות (ארבעה בליגה) מאז ההפסד 3:1 לאסטון וילה, בו כריסטיאנו רונאלדו נכלל בסגל בפעם האחרונה. אריק טן האח ביצע ארבעה שינויים בהרכב וקיבל שערים דווקא משחקנים שלא מרבים להבקיע. הקשר האחורי קאסמירו נהנה מאסיסט של כריסטיאן אריקסן בכדור חופשי וחגג שער ביתי ראשון (23) והמגן לוק שואו שבר בצורת של כמעט שנתיים בפרמיירליג בדקה ה-49, כאשר רשפורד הלוהט חתם ארבע דקות לסיום. הפסד שלישי רצוף של בורנמות' על האפס, בעוד יונייטד נצמדה לניוקאסל השלישית והתרחקה מטוטנהאם החמישית.

דקה 23: גול! אריקסן הרים כדור חופשי לרחבה, קאסמירו ברח מהשמירה והמשיך מהאוויר פנימה. שער שני העונה לקשר הברזילאי, 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 45+2: ואן דה בייק נפצע ולא יכול היה להמשיך, גרנאצ'ו נכנס במקומו.

דקה 49: גול! שואו הוציא מתפרצת, המשיך בתנועה לרחבה, קיבל מסירה מגרנאצ'ו ובעט בימין אל הרשת. שער ליגה ראשון של המגן מאז הדרבי במרץ 2021, וזה 0:2 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 86: גול! שואו שלח כדור ארוך לעבר פרננדש, שהעביר רוחב בנגיעה מהאוויר והשאיר את רשפורד לכבוש מקרוב במשחק רביעי ברציפות. 0:3 למנצ'סטר יונייטד

קאסמירו שחקן מנצ'סטר יונייטד כובש מול בורנמות'. רויטרס
שער שני באדום, אבל ראשון באולד טראפורד. קאסמירו/רויטרס

לסטר סיטי - פולהאם 1:0

מנור סולומון חזר לסגל לראשונה מאז הפציעה במחזור הפתיחה וצפה מהספסל בחבריו משיגים ניצחון שלישי ברציפות ועולים למקום השביעי. אלכסנדר מיטרוביץ', מי אם לא הוא, בעט פנימה בדקה ה-17 אחרי הכנה חכמה של וויליאן והפך לשחקן פולהאם הראשון שכובש בשלושה משחקי חוץ רצופים בפרמיירליג מאז היידאר הלגוסון האיסלנדי ב-2006. לסטר לחצה בניסיון להשוות, אבל ברנד לנו הצטיין בשער האורחת וכדור אדיר של יורי טילמאנס פגש את המשקוף (81). הפסד שלישי רצוף לשועלים.

צפו בתקציר ה-0:1 של פולהאם

תקציר ניצחונה של פולהאם 0:1 על לסטר סיטי/ספורט1

אברטון - ברייטון 4:1

האם פרנק למפארד מתקרב לסיום דרכו באברטון? הטופיז שוב הציגו יכולת מחרידה ורשמו הפסד חמישי העונה בגודיסון פארק, שהפעם גם הפך לתבוסה משפילה. קאורו מיטומה היפני הבקיע את הראשון של ברייטון בדקה ה-14, הילד האירי אוון פרגוסון ערך בכורה בהרכב והמשיך להציג את כישוריו עם שער בדקה ה-51. החלוץ בן ה-18, שהפך לצעיר ביותר שכובש בשני מחזורים ברציפות מאז פדריקו מאקדה ב-2009, בישל יפה לסולי מארץ' בדקה ה-54 ואחרי עוד שלוש דקות פסקל גרוס ניצל החזרת כדור איומה אחורה של אידריסה גיי ומול ג'ורדן פיקפורד הקפיץ את הרביעי. אלכסיס מקאליסטר, שחזר לראשונה מאז הזכייה של ארגנטינה במונדיאל, שיחק 27 דקות כמחליף והיה שותף להיסטוריה של ברייטון: רביעייה ראשונה אי פעם במשחק חוץ בליגה הבכירה. דמראיי גריי רק צימק בפנדל בתוספת הזמן.

אוון פרגוסון שחקן ברייטון חוגג עם קאורו מיטומה. רויטרס
שובר שיאים בגיל 18. אוון פרגוסון/רויטרס

משחקי יום רביעי במחזור ה-19 בפרמיירליג:

סאות'המפטון - נוטינגהאם פורסט (21:30)
לידס - ווסטהאם (21:45, ספורט1)
אסטון וילה - וולבס (22:00, ספורט4)
קריסטל פאלאס - טוטנהאם (22:00, ספורט2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully