וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נזהרת על בולדווין. פניני על סורקין: "יש לו קסם בידיים"

4.1.2023 / 8:45

הצהובים יבחנו את כשירותו של הגארד לריאל אחרי שחש כאבים קלים בירך. סורקין שוב בלט: "הוא בתקופה טובה, ומשתפר בצורה מתמדת"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.1/ספורט1

מכבי תל אביב המשיכה בתקופה הנהדרת שלה אמש (שלישי) כשהביסה בקלות את הפועל חיפה 59:80 במשחק השלמה בליגת העל. הצהובים שמרו על המקום הראשון בטבלה, ועשו זאת למרות מחצית ראשונה פושרת בה קלעו רק 33 נקודות, כשהם מסתמכים בעיקר על הגנה אגרסיבית.

מכבי קיבלה משחק גדול מרומן סורקין עם 21 נקודות, כשגם יפתח זיו הבריק עם 15 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. הניצחון היה משמעותי עוד יותר לאור העובדה שבסגל היו רק ארבעה זרים, ו-ווייד בולדווין לא יכול היה לשחק לבסוף למרות שנרשם בסגל.

במכבי יידעו היום יותר לגבי כשירותו של בולדווין לקראת משחק היורוליג ביום שישי נגד ריאל מדריד בחוץ. הגארד כבר ערך מספר אימונים מלאים, אך קם בבוקר עם רגישות קלה בשריר הירך, ובקבוצה לא רצו לסכן אותו. "בולדווין יחזור רק כשהוא כשיר ב-100 אחוז", סיפרו, "להחזיר אותו מוקדם ולגרום לו להיפצע, זה יהיה הדבר הכי לא נכון לעשות".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. מאור אלקסלסי
ממתין לפצועים. קטש/מאור אלקסלסי

האזינו: אהרל'ה ויסברג על התקופה הטובה של מכבי תל אביב

הצהובים מרגישים שהם במומנטום נהדר. "אנחנו באים באותה גישה לכל משחק, זה מה שחשוב במועדון כמו מכבי, להגיע באותה גישה אם זה יורוליג או ליגה", סיכם גיא פניני שקיבל 19 דקות ותרם 2 נקודות ו-5 אסיסטים, "אנחנו מקפידים לדבר על זה, קרה לנו פעמיים שהייתה לנו נפילה ולמדנו מזה. מגיעים מהרגע הראשון לשחק הכי חזק, וגומרים את המשחק מהר. כיף לשחק, כיף להרגיש את המגרש, אנחנו נהנים, משחקים ביחד, מחלקים את הכדור. רואים על המגרש שאנחנו בגרף שיפור. ככל שהזמן עובר אנחנו יותר יחד, מכירים אחד את השני יותר טוב. רק שימשיך ככה".

פניני נשאל על הפריחה של רומן סורקין בתקופה האחרונה והפליג במחמאות: "רומן לומד כל יום, הוא מקשיב, מנסה להשתפר. יש לו קסם בידיים, והוא צריך לדעת למנף את זה. אני שמח שהוא בתקופה טובה ובגרף שיפור, יש לו המון לאן להשתפר והמון לאן לשאוף. נעזור לו כמה שיותר, כיף לנו איתו".

לגבי קיצור הרוטציה והפריחה של חלק משחקני הספסל אמר הפורוורד בן ה-39: "כל השחקנים שחסרים לנו, אנחנו רוצים אותם כמה שיותר מהר איתנו. הם מוסיפים לנו המון. הזמן עוזר לנו, לא עניין של סגל כזה או אחר. אני בטוח שכשהחבר'ה יחזרו, נהיה יותר טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully