וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות: 59:80 למכבי ת"א על הפועל חיפה

הצהובים לא התקשו כלל בניסוי הכלים האחרון לפני ריאל מדריד. סורקין הצטיין (21 נק'), גם זיו (15) וקולסון (15) בלטו

מכבי תל אביב השיגה הערב (שלישי) ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות - הפעם 59:80 קליל על הפועל חיפה בחוץ, במשחק השלמה מהמחזור השלישי. הקבוצה של עודד קטש שמרה על מאזן חוץ מושלם העונה בליגת העל, וכעת היא תעבור למשימה הבאה שלה - משחק החוץ המרתק מול ריאל מדריד ביום שישי.

הצהובים קיבלו בחזרה את ווייד בולדווין, שהתלבש אחרי שלושה שבועות בחוץ, אך קטש בחר שלא לסכן את הגארד שלו וכלל לא שיתף אותו. יפתח זיו ורומן סורקין היו אלה שנתנו את הטון במחצית הראשונה, בה ברחה מכבי תל אביב ליתרון דו-ספרתי, בונזי קולסון הצטרף והיה שותף לרבע שלישי מוחץ, בו הסיפור למעשה נגמר. הפועל חיפה פשוט לא הצליחה למצוא את הטבעת (35 אחוז מהשדה), והיא עדיין ללא ניצחון העונה מול יריבה מהחלק העליון של הטבלה.

קלעו למכבי תל אביב: רומן סורקין 21 (9 מ-12 מהשדה, ב-19 דקות), יפתח זיו 15 (3 מ-4 ל-3), 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, בונזי קולסון 15, ג'וש ניבו 8 ו-11 ריבאונדים, לורנזו בראון 7, רפי מנקו 5, ג'ון דיברתולומאו 4, ג'ייק כהן 3, גיא פניני 2. ג'רל מרטין (20 דקות) ותומר אגמון (5 דקות) שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל חיפה: וויל ריימן 12 ו-7 ריבאונדים, קאדים אלן 11 (4 מ-13 מהשדה), עמית שמחון 10 (2 מ-9 ל-3), אופק אביטל 9, דבונטה אפסון 8, שון ג'ונס 5, אנתוני היקי 4. ספנסר וייס (12 דקות), מוריאל לוטאטי (5 דקות) וטום נאור (דקה) שותפו ולא קלעו.

שחקני מכבי תל אביב גיא פניני, רומן סורקין, יפתח זיו, לורנזו בראון, רפי מנקו. מאור אלקסלסי
טיול אמצע שבוע. שחקני מכבי תל אביב/מאור אלקסלסי
שחקן מכבי תל אביב ג'וש ניבו מול הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
בלי הרבה בעיות בצבע. ניבו/מאור אלקסלסי

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב פתחה עם לורנזו בראון, ג'ון דיברתולומאו, רפי מנקו, ג'ייק כהן וג'וש ניבו, בעוד הפועל חיפה העלתה את אנתוני היקי, וויל רייקמן, עמית שמחון, קאדים אלן ושון ג'ונס. אחרי שש החטאות רצופות בשני הצדדים, קלע שמחון את הנקודות הראשונות במשחק. סורקין קלע את סל השדה הראשון של הצהובים אחרי ארבע דקות, הקצב האיטי נמשך, יפתח זיו עלה היטב מהספסל, קלע שבע נקודות בשלוש דקות ודאג ליתרון 10:17 עם תום הרבע הראשון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן הפועל חיפה קאדים אלן מול שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון. מאור אלקסלסי
הפועל חיפה לא הפסיקה להחטיא. אלן מול בראון/מאור אלקסלסי
שחקן מכבי תל אביב בונזי קולסון. מאור אלקסלסי
עלה היטב מהספסל. קולסון/מאור אלקסלסי

רבע 2:

קולסון סיפק דקות טובות, ניבו הטביע פעמיים והצהובים ברחו ליתרון שיא של 10:23. קאדים אלן הוריד ל-25:17, אך סורקין השיב את מכבי תל אביב ל-20:31 ובסיום המחצית הראשונה 23:33 לאורחת, שדייקה ב-38 אחוז מהשדה. הפועל חיפה קלעה ב-25 אחוז בלבד, וקיבלה 9 נקודות מאלן - כמו זיו וסורקין בצד השני.

שחקן מכבי תל אביב רומן סורקין. מאור אלקסלסי
בכושר מצוין. סורקין/מאור אלקסלסי
מאמן מכבי תל אביב עודד קטש עם מאמן הפועל חיפה שרון דרוקר. מאור אלקסלסי
קשה לו עם קבוצות הצמרת. דרוקר עם קטש/מאור אלקסלסי

רבע 3:

קולסון המשיך בשלו, צלף שתי שלשוץ וקבע יתרון שיא של 30:47. שמחון וריימן ניסו לצמק, אלן הוריד ל-49:36, מנקו הגיב עם שלשה משלו, זיו הוסיף אחת משלו, ואחרי ריצת 0:12, עלתה מכבי תל אביב לרבע האחרון ביתרון 36:61.

שמעון מזרחי, מבעלי מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
כעת הקבוצה שלו יכולה להתרכז בריאל מדריד. שמעון מזרחי/מאור אלקסלסי

רבע 4:

הרבע האחרון היה כמובן לפרוטוקול בלבד, וברובו שיחק קטש עם חמישייה ישראלית שכללה גם את תומר אגמון הצעיר. זיו המשיך לצלוף מחוץ לקשת וקבע 47:73, המארחת ספרה את הדקות עד השריקה לסיום, ולבסוף היא הגיעה. זה נגמר ב-59:80 למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully