וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע שיכול לשנות קריירה: הפנדל שהציל את אביאל זרגרי מסחרור נוסף

4.1.2023 / 7:15

שנה וחצי של כאוס שעבר הקשר המבטיח התנקזו לבעיטה אחת מכרעת, שכמעט הובילה להתרסקות. וגם: למה שחקני בית"ר אכלו פיצות קרות בסיום, ומדוע איתמר ישראלי הרגיש רע?

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.1/ספורט1

צריך היה רק לראות את התגובות של יוסי אבוקסיס אתמול (שלישי) אחרי שער היתרון של שועה וגם לאחר הניצחון בפנדלים, כדי להבין כמה הוא חשש מהמשחק הזה. בית"ר ירושלים אמנם שרדה את המוקש מול עירוני טבריה בשמינית גמר גביע המדינה עם ניצחון בדו קרב מהנקודה הלבנה, אבל הסתבכה בדיוק כמו בתסריט שהמאמן שלה חזה מראש. אבוקסיס היה מתוח מאוד ביומיים האחרונים, ובמידה רבה של צדק.

עם סיום 120 הדקות היו שחקנים שחשבו כי יוכלו לבחור לבעוט פנדל, אבל אבוקסיס מיהר לבטל זאת והסביר בסיום: "לא שאלתי את השחקנים. כבר בדקה ה-117-118 היה לי את סדר הבועטים בראש. בתרגול שלשום באימון הפנדלים לא היו משהו, אבל היום כולם בעטו כמו שצריך. גם הפנדל של אביאל זרגרי שנכנס. לא זוכרים איך, העיקר נכנס. השחקנים עמדו בלחץ של הפנדלים, הבקיעו את כל הבעיטות. איתמר ישראלי לקח בעיטה אחת והעלה אותנו".

השוער סיפר לחבריו בסיום כי הסתובב עם תחושה רעה בזמן הפנדלים, אך הכל השתחרר אצלו עם העצירה שאחריה סימן לכולם להירגע, כי עדיין יש עוד פנדל לבעוט. בבית"ר, אגב, לא בנו על הארכה במשחק והזמינו מראש פיצות עבור השחקנים והצוות עם סיום 90 הדקות. לאחר ההארכה והפנדלים הפיצות כבר היו קרות, וחלק מהשחקנים ויתרו והמשיכו הביתה לאכול.

אחרי 14 פנדלים: בית"ר ירושלים עלתה לרבע גמר הגביע
יוסי אבוקסיס הודה: "בפנדל של זרגרי כבר חשבתי שזה נגמר"
אין צפי להכנסה של מיליוני יורו: החוב לנציגיו של ליוואי גרסיה

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
היה מתוח מאוד. אבוקסיס/קובי אליהו

הסיפור של הפנדלים היה ללא ספק אביאל זרגרי. שחקני טבריה כבר החלו לרוץ ולחגוג, גם האוהדים החלו בחגיגה, ויוסי אבוקסיס כבר היה בחצי סיבוב אל חדר ההלבשה בתחושת הדחה. אבל מישהו שמר על אביאל זרגרי מלמעלה. לא על בית"ר, על זרגרי. מה שעובר הקשר בשנה וחצי האחרונות הוא בלתי נתפס. רק לא מזמן הפכו אותו לדבר הגדול הבא, קבעו לו תג מחיר של שני מיליון יורו, בקיץ עשו עליו עסקה עם מכבי חיפה כדי לכסות חובות, ובאיזשהו שלב העונה הוא בכלל לא התלבש. גם היום הוא לא יודע באיזה קבוצה ישחק בשבוע הבא. אך במצבו המקצועי והמנטלי, להחמיץ את הפנדל שמדיח את בית"ר מהגביע מול קבוצה מהליגה הלאומית, יכול היה להביא אותו להתרסקות שלא ברור איך היה יכול לקום ממנה. למזלו, הרוח ואלילת המזל סידרו לו כדור ברשת. אחרי השער הוא ניגש לרשת לנסות לקחת את הכדור, רצה לחבק או לנשק אותו, להודות לו על הסיוע. בסיום כששחקנים חצי עקצו את זרגרי על הפנדל הוא ענה להם: "גול זה גול".

כעת בית"ר עם הפנים לדרבי הירושלמי בשבת. יון ניקולאסקו מוצהב, אבישי כהן מורחק, אופיר קריאף שירד מדדה בהארכה ייבדק ובכל מקרה אבוקסיס יצטרך להכניס כמה פנים חדשות להרכב. סתיו נחמני עשוי לפתוח בהתקפה, אבל ייתכן שיעזוב לאחר המשחק משום שהוא לא קיבל דקות בהתאם להסכם עמו, ויכול להשתחרר מהקבוצה. אולי הדרבי ישנה זאת. ניקולאסקו ומקס גרצ'קין שיחקו אתמול עם אנטיביוטיקה וינוחו ביומיים הקרובים. עמית כהן יחזור להרכב על חשבון אבישי כהן וגם אביאל זרגרי נמצא בתמונת ה-11.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אביאל זרגרי, שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
כמעט ספג עוד מכה קשה. זרגרי/קובי אליהו

בגזרת הרכש, בבית"ר רוצים לקבל תשובות סופיות לגבי הבלם הרוסי סרגיי בורודין בן ה-23 מקראסנודר. בשלב זה הקבוצה הרוסית מוכנה להשאיל את בורודין לבית"ר תמורת כ-120 אלף יורו עם אופציה לרכישה בסיום העונה. בבית"ר מוכנים לשלם את שכרו של השחקן, אך לא לשלם את סכום ההשאלה הגבוה ומצפים לתשובה סופית מהרוסים בימים הקרובים. בנוסף, ממשיכים במועדון בחיפוש אחר שוער ושחקן כנף, בתקווה שאדוארדו גררו ימצא קבוצה אחרת ויעזוב. בנוגע למגן ימני, במועדון ממשיכים לגשש בנוגע לינון אליהו אך עדיין אישור ממכבי חיפה לשחרורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully