וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין צפי להכנסה של מיליוני יורו: החוב לנציגיו של ליוואי גרסיה

3.1.2023 / 14:05

אקס בית"ר ירושלים מככב בא.א.ק אתונה ועשוי להימכר בסכום עתק, אך תביעה שהגישו סוכניו לפיפ"א, כמו גם מספר האחוזים ממכירה עתידית בהתאם לחוזה, ימנעו כנראה הכנסה כפי שבבירה מפנטזים עליה

תקציר: בית"ר ירושלים - סקציה נס ציונה 2:3/ספורט 1

בית"ר ירושלים תפגוש הערב את עירוני טבריה (שלישי, 20:00) בתקוה לעלות לרבע גמר גביע המדינה. יוסי אבוקסיס הזהיר את שחקניו שלא להקל ראש במשחק, ערך שיחות אישיות עם מספר שחקנים וגם צפוי לשוחח על היריבה באסיפה שלפני המשחק.

בבית"ר מאוד רוצים ללכת רחוק בגביע, ובמקביל זוכרים שיש גם דרבי בשבת הקרובה במסגרת הליגה, מה שיגרום לאבוקסיס לחלק את הכוחות בין השחקנים. מי שאמור לקבל דקות הערב וכמובן בשבת הוא סתיו נחמני, שבדרבי עשוי להיות זה שיחליף את יון ניקולאסקו בחוד.

שחקן א.א.ק אתונה, ליוואי גרסיה. James Williamson - AMA, GettyImages
גם אם יימכר, מיליונים לא ייכנסו לקופת בית"ר. גרסיה/GettyImages, James Williamson - AMA

ובנושא אחר. בנוגע לפירסומים ביוון בנוגע למכירה אפשריות של ליוואי גארסיה, חשוב להדגיש כי במקרה כזה בית"ר ירושלים תקבל רק כ-20% מהרווח שמעל 2.5 מיליון יורו, הסכום בו נמכר, כאשר 20% נוספים יילכו לשחקן ולסוכנים.

מעבר לכך, קרוב ל-900 אלף יורו שבית"ר כבר הייתה צריכה להעביר לסוכנים ולשחקן מתוך ה-2.5 מיליון יורו שקיבלה מ-א.א.ק בעונה שעברה, היא לא העבירה ואף השתמשה בכסף לתשלום משכורות, מה שגרם לסוכניו של השחקן להגיש תביעה בפיפ"א. מכיוון שקיימת סבירות גבוהה שנציגי השחקן יזכו בתביעה ואז תיאלץ בית"ר ירושלים לשלם בהתאם, גם אם וכאשר יימכר גרסיה, בית"ר ירושלים לא צפויה להעשיר את קופתה במיליוני יורו כפי שרבים מהאוהדים מצפים. ביוון, בכל אופן, הבהירו כי השחקן לא יימכר לפני הקיץ.

ועוד בבירה, בבית"ר רוצים להתחזק בהקדם בבלם והשבוע יוגשו הצעות לשני בלמים. הרוסי סרגיי בודורין לא משוחרר בשלב זה מקרסנודאר, כאשר בית"ר לא מוכנה לשלם השאלה עבורו ולכן אין התקדמות בנושא. בנוגע למעבר אפשרי של אביאל זרגרי למכבי חיפה, ההתפתחויות יהיו לאחר הדרבי הירושלמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully