וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים שילמה משכורות מכספם של סוכני ליוואי גרסיה

17.5.2022 / 13:31

המועדון מהבירה קיבל מא.א.ק אתונה כסף שהופקד עבור סוכניו של שחקן הכנף, ועשה בו שימוש לשכר של אפריל ומאי. הפתרון הזמני יעלה לצהובים-שחורים בהגדלת הגרעון בכ-3 מיליון שקל

תקציר: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה 3:3/ספורט1

בית"ר ירושלים מצאה פתרון לתשלום משכורות אפריל ומאי, אך הפתרון הזה יעלה לה בגירעון של 3 מיליון שקלים נוספים.

בהסכם בין המועדון לסוכניו של ליוואי גרסיה, נחתם שהם ושחקן הכנף יקבלו קרוב ל-50 אחוז מכל סכום שיעלה על 600 אלף יורו (הסכום אותו שילמה בית"ר לעירוני קרית שמונה). עוד סוכם שהקבוצה הרוכשת תעביר את הכסף למועדון מהבירה, וזה יעביר לשחקן וסוכניו את החלק שמגיע להם. בית"ר מכרה את גרסיה לא.א.ק אתונה תמורת כ-2.4 מיליון יורו, כלומר עליה להתחלק איתו ועם סוכניו בסכום שנע סביב 1.8 מיליון יורו.

בהתאם לסיכום, לפני כחודש העבירה א.א.ק סכום של יותר מ-800 אלף יורו עבור הסוכנים, שעודכנו על ידי היוונים. הסוכנים דרשו מבית"ר את הסכום המגיע להם, אך נענו כי הכסף הועבר לתפעול שוטף של המועדון ותשלום משכורות. בכך הסוכנים שכעסו מאוד, למעשה הפכו לבעלי חוב נוספים של המועדון מהבירה.

שחקן א.א.ק אתונה, ליוואי גרסיה. BSR Agency, GettyImages
גרסיה במדי א.א.ק אתונה/GettyImages, BSR Agency

נכון להבוקר, אין חדש בכל הנוגע לרוכש אפשרי או רצון של משה חוגג לשחרר את המועדון מידיו ולהעביר את זכויות הניהול. ארגון "לה פמיליה" יחל הערב בהפגנות מחודשות מול ביתו של הבעלים בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully