וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס הודה: "בפנדל של זרגרי כבר חשבתי שזה נגמר"

עודכן לאחרונה: 4.1.2023 / 0:37

בית"ר ירושלים שרדה מותחן ודו קרב פנדלים נגד טבריה, המאמן: "בגביע פחות חשובה היכולת". חודדה: "כנראה שאין מגיע בכדורגל"

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 6:7 בפנדלים על עירוני טבריה בשמינית גמר גביע המדינה/ספורט1

בית"ר ירושלים עלתה הערב (שלישי) לרבע גמר גביע המדינה אחרי שעברה את עירוני טבריה, אבל זה ממש לא היה קל. המשחק שהתחיל בשעה 20:00, הסתיים ב-22:53, אחרי 120 דקות, 14 פנדלים ודרמה גדולה. 90 הדקות הסתיימו ב-1:1, בהארכה לא נכבשו שערים ובפנדלים בית"ר ניצחה 6:7 אחרי שאיתמר ישראלי עצר פנדל של עידן גולן.

במצב של 4:5 לטבריה (שבעטה ראשונה), אביאל זרגרי ניגש לבעוט. תומר ליטבינוב זינק נכון והדף, אבל הכדור התגלגל מהידיים שלו לרשת וקו הקרב נמשך עד ההחמצה של האורחת. "בהחמצה של אביאל בראש כבר אמרתי שזה נגמר, אבל הכדור התגלגל פנימה", הודה יוסי אבוקסיס בסיום, "דקה לפני הגול שלהם היינו במצב של שניים על אחד ויכולנו לעשות 0:2, אבל הם עשו התקפה והיה פנדל ואדום. זה הכדורגל, זה לא גמור עד שזה לא גמור".

מאמן בית"ר הוסיף: "ב-70 דקות היינו בשליטה אבסולוטית, גם בדקה ה-120 השוער שלהם לקח כדור של 100 אחוז. בגביע פחות חשובה היכולת, מה שחשוב זה ווינריות ולעלות לשלב. כל הזמן עודדנו את איתמר ישראלי, צריך לפרגן גם לכל הבועטים שלנו, כולם בעטו יוצא מהכלל".

ירדן שועה חוגג עם אופיר קריאף בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בסופו של דבר בית"ר ברבע הגמר/קובי אליהו

מאמן טבריה, אלירן חודדה: "כדורגל זה דבר אכזרי, כל הספסל כבר קפץ בפנדל האחרון אבל זה חלק מהמשחק. צריך להוריד את הכובע בפני השחקנים והאוהדים, הצגנו משחק כדורגל מצוין. הפנים קדימה. לפני הפנדלים אמרתי לעוזר שלי שאם יש מגיע בכדורגל אז מגיע לנו לעבור, אבל כנראה שאין מגיע בכדורגל. מחר ניקח יום חופש, נתאושש, הגביע זה בונוס. מגיע לבחורים הרבה מילים טובות על היום ויש לנו הרבה מחשבות טובות על העתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully