וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "בחצי השני נכנסנו למשחק. מקווה שבולדווין ישחק מול ריאל"

עודכן לאחרונה: 3.1.2023 / 19:59

מאמן מכבי תל אביב סיכם את ה-59:80 על הפועל חיפה: "בחצי הראשון היינו מאוד רדומים התקפית. האפסייד של סורקין ברור לכולם"

שלושה ימים לפני המפגש עם ריאל מדריד ביורוליג, ציינה הערב (שלישי) מכבי תל אביב ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות - 59:80 נינוח על הפועל חיפה בחוץ. רומן סורקין הצטיין (21 נקודות), גם יפתח זיו ובונזי קולסון בלטו עם 15 נקודות כל אחד.

"הגנתית עשינו עבודה טובה, למרות שהם גם החטיאו זריקות קלות של כמה מהשחקנים", אמר עודד קטש בסיום. "בחצי הראשון זה היה רק הגנתית, כי התקפית לא היינו בשטף שלנו, בחצי השני זה היה קצת יותר טוב. בחצי הראשון היה לנו רק 7 אסיסטים, שמח שעשינו את המשחק קל, ויכולנו לחלק את הדקות ולהשאיר את כולם טריים למרות החיסרון של וויד". בולדווין אמנם חזר לסגל והתלבש, אך לא שותף. "אני מקווה שישחק בשישי, מה שהצוות הרפואי ורגב פנאן יחליטו, זה מה שיהיה", אמר קטש. "צריך להאמין לקראת ריאל, יש לנו כמה ימים עד המשחק".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. מאור אלקסלסי
בסך הכל מרוצה. קטש/מאור אלקסלסי

על המשחק עצמו הוסיף המאמן ואמר: "חצי ראשון היינו מאוד רדומים התקפית, לא נכנסנו מהר למהלכים, לא ניצלנו את היתרונות שלנו, בחצי השני נכנסנו למשחק, וגם היה גיא פניני על המגרש שחילק את הכדורים. רומן סורקין צריך להתרכז בדברים שהם הלחם והחמאה שלו, הדברים שהוא עושה מתחת לסלים, כמו שהוא עשה בחצי השני. האפסייד של רומן ברור לכולם, הוא ולא רק הוא, עובדים כל יום, שיפור יכולות זה חלק מרכזי ממהלך השבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully