וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: שלומי דורה ימונה למאמן נס ציונה אחרי מכבי פתח תקוה

צחי טיאר יעמוד על הקווים במשחק הגביע נגד היריבה מהלאומית (רביעי, 19:30). בני לם תרגל שלושה בלמים מן העבר השני

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.1/ספורט1

סקציה נס ציונה

הקבוצה תיקח מחר פסק זמן מקרבות התחתית בליגת העל כשתארח את מכבי פתח תקוה מצמרת הליגה הלאומית. למרות שהיריבה נמצאת במשבר ומגיעה אחרי חמישה הפסדים רצופים בליגה, בנס ציונה לא מקלים ראש ביריבה ומקווים לעבור בהצלחה את השלב הזה, כאשר המשחק יערך באצטדיון "שלמה ביטוח", בפתח תקוה, ביתן המשותף של שתיהן.

נס ציונה קרובה להחתמת מאמן וכפי שפורסם אמש, שלומי דורה הוא זה שמתקרב לתפקיד. צירופו הרשמי יקרה ככל הנראה רק אחרי המשחק. עוזר המאמן צחי טיאר ידריך את השחקנים פעם נוספת בצוותא עם מאמן השוערים גליל בן שנן ומסתמן שהשניים יערכו מספר שינויים בהרכב, לעומת ה-11 שפתחו בשבת בטדי. עילאי טרוסט המוצהב יעדר. גם סתיו ישראלי הפצוע לא יכלל בסגל.

לקראת המשחק אמר טיאר: "אנחנו מגיעים למשחק קשה מול קבוצה טובה שנמצאת בתקופה רעה ואחרי חילופי מאמנים. בגביע אין דרך חזרה והשחקנים יודעים שפערי הליגות והאיכות בינינו לא יבואו לידי ביטוי בלי עבודה קשה במגרש. אנחנו מתייחסים למפעל בשיא הרצינות והדריכות בשביל להעפיל לרבע הגמר".

הרכב משוער: יוסי גינזבורג, דור כוכב, מיקי סירושטיין, סטפן אקה, אורי מגבו, ליאל צ'אנה, אבובקאר קייטה, מוחמד אוסמן, יוני סטויאנוב, אלמוג בוזגלו, לבאן קוטאליה.

אורי מגבו שחקן סקציה נס ציונה. קובי אליהו
פוגש את האקסית. מגבו/קובי אליהו

מכבי פתח תקוה

המלאבסים שנמצאים במשבר גדול, מגיעים למשחק הגביע אחרי חמישה הפסדי ליגה רצופים ואחרי מינויו של המאמן החדש בני לם שהגיע במקומו של שי ברדה שפוטר. למרות רצף ההפסדים, המלאבסים עדיין חזק בתמונת העלייה, ומחר ינסו השחקנים לשים בצד את המאבקים בליגה ולנסות לחלוף על פני היריבה מתחתית ליגת העל.

אחרי התבוסה מול נצרת בליגה, צפוי המאמן לם לערוך מספר שינויים בהרכב. לם תירגל מספר הרכבים והירבה לעשות חילופים במהלך האימון המסכם, כולל תירגול של מערך עם שלושה בלמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully