וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך חזרה לליגת העל: שלומי דורה מתקרב לאימון סקציה נס ציונה

המנכ"ל רועי אנקווה עדיין מתלבט בנוגע לזהות מחליפו של ניר ברקוביץ' שהתפטר לפני כשבועיים, אך המאמן שפוטר העונה מהפועל נוף הגליל הפך למועמד המוביל

תקציר: בית"ר ירושלים - סקציה נס ציונה 2:3/ספורט 1

שלומי דורה מתקרב לאימון סקציה נס ציונה. כשבועיים אחרי שניר ברקוביץ' התפטר מאימון הקבוצה לטובת מעבר לעירוני קרית שמונה ואחרי שניצחה בשבוע שעבר 0:2 את מ.ס. אשדוד והפסידה בשבת 3:2 בטדי לבית"ר ירושלים, המנכ"ל רועי אנקווה עדיין מתלבט לגבי זהות המאמן החדש כשבתמונה נמצא גם ניסו אביטן, אך סיכוייו של דורה נראים גבוהים יותר.

בכל מקרה מי שיעמוד על הקווים במשחק שמינית גמר גביע המדינה ביום רביעי נגד מכבי פתח תקוה יהיה עמי טיאר, מאמנה הזמני של הקבוצה מאז התפטרות ברקוביץ'.

שלומי דורה מאמן הפועל נוף הגליל. מאור אלקסלסי
בקרוב שוב בליגת העל? שלומי דורה/מאור אלקסלסי

שלומי דורה בן ה-49 החל את העונה כמאמנה של הפועל נוף הגליל, אולם פוטר כבר באמצע חודש ספטמבר בעקבות פתיחת העונה הרעה של הקבוצה שכללה ניצחון בודד בחמשת המחזורים הראשונים בליגה הלאומית. דורה החל את קריירת האימון בהפועל חיפה ב-2006 ומאז עבר תחנות רבות בקריירה: בני סכנין, מכבי אחי נצרת, הפועל עכו, מכבי נתניה, עירוני קרית שמונה, הפועל אשקלון, הפועל עפולה, מ.ס. כפר קאסם והפועל אום אל פאחם. בליגת העל הוא לא אימן מאז שפוטר מעכו ב-2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully