וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב צפויה לממש את האופציה על ג'יילן אדאמס

2.1.2023 / 8:44

הצהובים שבעי רצון מהגארד, לגביו צריכה להתקבל החלטה עד אמצע החודש. ווייד בולדווין עשוי לשוב לסגל נגד הפועל חיפה בשלישי. בונזי קולסון על החגיגה נגד הפועל אילת: "הכימיה שלנו השתפרה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 1.1/ספורט 1

מכבי תל אביב הביסה בקלות 57:109 את הפועל אילת אמש (ראשון) במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל. הצהובים רשמו את ניצחון הליגה הגבוה ביותר שלהם מאז שדרסו בדרבי ב-2004 את הפועל תל אביב ב-54 הפרש, ובנוסף השוו את שיא המועדון עם 36 אסיסטים במשחק.

ג'רל מרטין הוביל את קלעי הקבוצה עם 19 נקודות ב-13 דקות, כשכל שחקני הסגל שותפו וקלעו, מלבד ג'ון דיברתולומאו. במכבי תל אביב הודו בסיום כי המשחק היה קל מהצפוי, אך היו מרוצים מהדרך שבה שיחקה הקבוצה גם במחצית השנייה, כשהשורה התחתונה כבר הייתה ברורה לשני הצדדים.

"אני חושב שההגנה שלנו השתפרה בשבועות האחרונים. זה משהו שאנחנו מתמקדים בו, לשמור טוב יותר, לדבר בהגנה, רואים את זה גם באחוזים בהתקפה. אנחנו צריכים להמשיך להתמקד בזה להמשך העונה, הכימיה שלנו השתפרה", סיפר בונזי קולסון שקלע 12 נקודות ב-11 דקות, "בכל משחק כל אחד צריך להיות מוכן לשחק, להידבק לתוכנית המשחק שהמאמן הכין. אנחנו צריכים לבנות על זה, להישאר עם ביטחון, אך צנועים. השחקנים משחקים טוב לאחרונה. כיף לפתוח את השנה החדשה עם ניצחון, אני מנסה להישאר בתפקיד שלי, כל אחד מתמקד במה הוא יכול להביא בשני צידי המגרש ורואים את זה".

ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ווייד בולדווין יחזור באחד משני המשחקים הקרובים/דני מרון

במכבי תל אביב צריכים להודיע לג'יילן אדאמס עד אמצע החודש האם הם מפעילים את האופציה עליו עד תום העונה, או משחררים אותו. בסביבתו של השחקן העריכו כי אדאמס יישאר, כשגם המסרים שיוצאים מהמועדון מדברים על שביעות רצון גדולה ממנו.

ווייד בולדווין, שנעדר בחודש האחרון בשל פציעה בשריר הירך האחורי, עשוי לשוב לסגל במשחק הליגה נגד הפועל חיפה מחר (17:30), כאשר בסוף השבוע האחרון הוא ערך אימון מלא. אם יוחלט שלא לשלבו במשחק הקרוב, בולדווין ישחק נגד ריאל מדריד ביום שישי, כשלצהובים מחכה לוח משחקים צפוף במיוחד בשבועיים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully