וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויניסיוס תקף את ה'לה ליגה': "הגזענות ממשיכה להיות ביציעים"

הכוכב הברזילאי של ריאל מדריד שוב ספג קריאות גזעניות וחפצים הושלכו לעברו בניצחון על ויאדוליד וקרא: "ההתאחדות לא עושה דבר בנידון". ראשי הארגון הודיעו שהאירועים ייחקרו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 31.12/ספורט1

ריאל מדריד גברה ביום שישי 0:2 על ויאדוליד של שון וייסמן מצמד שערים מאוחר של קארים בנזמה ונצמדה אתמול (שבת) למוליכה, ברצלונה, אחרי שהיריבה המרה סיימה ב-1:1 מאכזב בדרבי מול אספניול. על אף הניצחון החשוב על הסגולים והחלוץ הישראלי, באלופת ספרד ואירופה התעסקו בדברים פחות חיוביים בעקבות המשחק והעונה האחרונה כולה.

ויניסיוס ג'וניור, שחקנה של ריאל מדריד, התלונן פעם נוספת על גזענות מצד אוהדי קבוצות יריבות כלפיו. הברזילאי תקף את ראשי הליגה הספרדית לאחר שהציג סרטונים ברשתות החברתיות, בהם שחקן הכנף המוכשר סופג קללות, השפלות וזורקים לעברו חפצים כחלק מאקט גזעני במשחק החוץ שנערך בשישי.

"הגזענות ממשיכה להיות באצטדיונים וה'לה ליגה' ממשיכה לא לעשות שום דבר בנידון", כתב ויניסיוס בטוויטר. "אני אמשיך להרים את ראשי ולחגוג את הניצחונות האלה שלי עם ריאל מדריד".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן ריאל מדריד ויניסיוס. רויטרס
לא שותק ותוקף את ה'לה ליגה'. ויניסיוס/רויטרס

האירוע מול ויאדוליד המשיך את הקריאות הגזעניות אותן ספג הברזילאי ברשתות החברתיות ומול אתלטיקו מדריד בדרבי שנערך אצל היריבה העירונית. כעת, ההתאחדות הספרדית הודיעה שהיא בודקת את האירועים מהמשחק של ריאל בויאדוליד: "'לה ליגה' חוקרת את הקריאות הגזעניות מהיציעים באצטדיון זורילה כפי שפורסמו ברשתות החברתיות. העובדות הללו ידווחו כמקרי שנאה נגד אוכלוסייה ספציפית כפי שדווח במקרים קודמים. הליגה הספרדית תמשיך להילחם נגד אלימות, געזנות, הומופוביה וחוסר סובלנות בספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully