וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמחת ניצחון של ברזילאי שחור באירופה מפריעה": ויניסיוס במתקפה

עודכן לאחרונה: 17.9.2022 / 10:19

אחרי שהושווה ל"קוף" בגלל ריקודי השערים שלו, כוכב ריאל מדריד פרסם סרטון ותקף: "כל עוד צבע עור חשוב יותר מבהירות העיניים, תהיה מלחמה"

סיכום היום בספורט, 16.9/ספורט1

מבחינה מקצועית ויניסיוס הוא קונצנזוס בריאל מדריד, אבל חלק מהפרשנים בספרד ביקרו לאחרונה את ההתנהגות ה"מזלזלת" שלו לאחר שערים והמנהג שלו לפתוח בריקוד לאחר שהוא כובש. מי שהקצין בביקורת שלו היה הסוכן הספרדי פדרו בראבו שתקף: "הוא חייב לכבד את היריבים שלו, רוצה לרקוד? לך לברזיל".

ויניסיוס שמע את הביקורת ובתגובה פרסם סרטון עם הכיתוב: "תודה על התמיכה. לא אפסיק לרקוד!". הברזילאי התייחס לגזענות שנודפת מהביקורת כלפיו, כאשר בראבו השווה אותו לקוף ובסרטון שפרסם הוא אמר: "כל עוד צבע עור חשוב יותר מבהירות העיניים, תהיה מלחמה. יש לי את המשפט הזה מקועקע על הגוף שלי, ואני חושב ככה גם בראש. זו הפילוסופיה שלי בחיים. אומרים ששמחה זה דבר מרגיז, אבל שמחה של ניצחון של ברזילאי שחור באירופה מציקה אפילו יותר".

צפו בסרטון של ויניסיוס

שחקן ריאל מדריד ויניסיוס. רויטרס
"לא אפסיק לרקוד!"/רויטרס

"הרצון שלי לנצח החיוך שלי והניצוץ שלי בעיניים הרבה יותר גדולים מזה, אתם לא יכולים אפילו לדמיין", הוסיף ויניסיוס, "הייתי קורבן לגזענות, אבל זה לא התחיל רק אתמול. כבר שבועות סימנו את הריקודים שלי, שעשו בעבר גם רונאלדיניו, ניימאר, פאקטה, גריזמן, פליקס וקוניה ושייכים גם לזמרים. אני לא אעצור".

"אני תמיד מנסה להיות מקצוען ואזרח לדוגמא. אבל זה לא מקליק, זה לא טרנד באינטרנט. זה לא נותן מוטיבציה לפחדנים לדבר באגרסיביות על אנשים שהם לא מכירים. אם לא הבנתם אותי, אחזור על זה שוב. לא אפסיק לרקוד. עם אהבה וחיוך של מישהו שמאוד שמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully