וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל עם פער של שבע בפסגה: "בתחילת העונה לא היינו מאמינים"

עודכן לאחרונה: 1.1.2023 / 7:44

התותחנים גברו 2:4 על ברייטון והתרחקו מסיטי, סאקה: "יש כאן הזדמנות נפלאה". ארטטה ואודגור מתעקשים: "יש הרבה דברים לשפר"

תקציר: ברייטון - ארסנל 4:2/ספורט 1

ארסנל ניצלה אמש (שבת) את התיקו של מנצ'סטר סיטי מול אברטון וה-0:0 של ניוקאסל נגד לידס, וברחה בפסגה עם 2:4 על ברייטון עם פער של 7 נקודות על פני האלופה. התותחנים רשמו את ניצחונם החמישי ברציפות, ויקוו גם במאי 2023 לסיים במקום הראשון, כפי שעשו אמש בסיומה של שנת 2022.

מיקל ארטטה, מאמן ארסנל. GettyImages
ממשיכים לשלוט בפסגה. ארטטה/GettyImages

בוקאיו סאקה שכבש את השער הראשון אחרי 66 שניות והפך לשחקן ארסנל שכובש את השער המהיר ביותר במשחק חוץ עבור התותחנים מאז 2013, סיכם: "זה נפלא להיות בפסגה עם פער של שבע נקודות על פני סיטי. כמובן שאם היית שואל אותנו בתחילת העונה אם היינו רוצים להיות במצב הזה, לא היינו מאמינים. אנחנו מאוד שמחים".

על שער היתרון המהיר: "אנחנו יודעים כמה קשה להגיע למגרש הזה במזג האוויר הזה וזה לא היה פשוט עבורנו. הגול היה נחמד ונתן לנו נקודת פתיחה טובה למשחק. לא האמנתי שהכדור בכלל הגיע אליי. הייתי חייב להראות רוגע ולכבוש את זה כמו שצריך".

על סיכויי האליפות של ארסנל: "יש לנו כאן הזדמנות נפלאה. אנחנו כרגע לא מתמקדים בזה. אנחנו מתרכזים במשחק הבא, כי אנחנו יודעים שניוקאסל משחקת כדורגל פנטסטי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מיקל ארטטה הוסיף: "ידענו שהתוצאה של סיטי תתן לנו עוד דחיפה, אבל עדיין נותרו עוד הרבה דברים לשפר, בעיקר ברגעים המכריעים. יש מקום לשיפור".

מרטין אודגור, קפטן התותחנים שסיפק משחק נהדר נוסף, ניתח את הניצחון ושואף גבוה: "אנחנו צריכים לשלוט יותר במשחק. נתנו לברייטון לחזור פעמיים למשחק. הם קבוצה שמאוד קשה לשחק מולה, יודעת להניע טוב את הכדור. אני מאמין שאנחנו יכולים להשתפר בחלק מהחלקים והאספקטים שלנו במשחק".

הנורבגי התייחס לתיקו של מנצ'סטר סיטי מול אברטון: "זה קרה לפני המשחק שלנו. אם להיות כנה, אנחנו מתרכזים רק בעצמנו. לא אכפת לנו מקבוצות אחרות. שלוש נקודות זה היה הכל עבורנו היום והצלחנו להשיג את זה".

על הבישול שלו בשער הרביעי המרשים: "ראיתי הרבה מקום על המגרש ושחקני הכנף היו כל כך מהירים. זה לא פשוט לעצור את גבריאל מרטינלי במצב כזה".

מיכאילו מודריק, שחקנה של שחטאר דונייצק שמועמד לארסנל ועל פי דיווחים בממלכה הבריטית, נמצא במשא ומתן מול המועדון הלונדוני, העלה במהלך המשחק סטורי לאינסטגרם בו פירגן למאמנו בעבר בקבוצה האוקראינית, רוברטו דה זרבי, ואולי מאמנו בעתיד הקרוב - מיקל ארטטה.

  • עוד באותו נושא:
  • ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully