וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורחת לליגה: ארסנל עם פער שבע נקודות בפסגה אחרי 2:4 על ברייטון

סאקה (2), אודגור (39), אנקטייה (47) ומרטינלי (71) כבשו בניצחון החוץ המרשים שהגדיל את היתרון על פני מנצ'סטר סיטי. מיטומה ופרגוסון צימקו

תקציר: ברייטון - ארסנל 4:2/ספורט 1

ארסנל חתמה הערב (שבת) את שנת 2022 בצורה מושלמת, עם ניצחון חוץ 2:4 על ברייטון והגדלת יתרונה בפסגת הפרמיירליג לשבע נקודות, אחרי ה-1:1 של מנצ'סטר סיטי מול אברטון. התותחנים, שלא זכו באליפות מאז 2004, לא נתנו גם לפגרת המונדיאל לפגוע בקצב שלהם ונמצאים כעת ברצף של חמישה ניצחונות. סך הכול הם שמטו רק חמש נקודות ב-16 משחקים - מאזן מרשים לכל הדעות.

חלוקת השערים בסגל של מיקל ארטטה היא נהדרת, וכך ארסנל מסתדרת גם ללא גבריאל ז'סוס הפצוע. כבר אחרי 66 שניות, בוקאיו סאקה כבש את השישי שלו העונה בליגה. מרטין אודגור הפנטסטי חגג את השביעי שלו בדקה ה-39 וגם בישל לגבריאל מרטינלי שהגיע לשבעה שערי ליגה בדקה ה-71. בתווך היה זה אדי אנקטייה, שמצא את הרשת מחזור שני ברציפות כשהוא ממלא את מקומו של ז'סוס.

ברייטון, שהדיחה את התותחנים מגביע הליגה ולא הפסידה להם בשלושת המפגשים האחרונים, הצליחה רק לצמק מרגלי קאורו מיטומה היפני (65) והמחליף האירי אוון פרגוסון שחגג שער בכורה בפרמיירליג (77). בשבעת משחקי הבית העונה ספגו השחפים רק שישה שערים, אבל הערב מול המוליכה הוציא רוברט סאנצ'ס ארבעה כדורים מהרשת.

בוקאיו סאקה, שחקן ארסנל. GettyImages
לא חיכה יותר מדי. בוקאיו סאקה/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 2: גול! 66 שניות זה לקח, עד שפארטיי חטף כדור, בעיטה של מרטינלי פגעה בשני שחקנים ונחתה לרגליו של סאקה שירה פנימה. 0:1 לארסנל ושער החוץ הכי מהיר שלה בליגה מאז מאי 2013, אז תיאו וולקוט כבש אחרי 20 שניות מול ק.פ.ר.

דקה 39: גול! הגנת ברייטון כשלה בהרחקת כדור קרן ואודגור בעט בשמאל, כדור שקיפץ בדרך אל הרשת בצורה לא יפה במיוחד, אבל נכנס. 0:2 לארסנל.

דקה 47: גול! מרטינלי פרץ משמאל, רוברט סאנצ'ס הדף לא מספיק טוב ואנקטייה דחק מקרוב. 0:3 לארסנל.

דקה 65: גול! גרוס הכניס כדור עומק חכם למיטומה היפני, שלא היה בנבדל ובעט בימין אל הרשת. ברייטון צימקה ל-3:1.

דקה 71: גול! אודגור שלח כדור נפלא לעבר מרטינלי, שהפעם דהר וגם סיים עם כדור ברשת. 1:4 מרשים לארסנל.

דקה 77: גול! דאנק שלח כדור שסאליבה אמור היה לנטרל ללא בעיה, אבל בלם נבחרת צרפת שגה והמחליף פרגוסון בן ה-18 ניצל זאת כדי לצמק ל-4:2. שער בכורה בפרמיירליג לאירי המבטיח.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אדי אנקטייה שחקן ארסנל חוגג שער. רויטרס
שוב מצא את הרשת. אדי אנקטייה/רויטרס

משחקי יום ראשון בפרמיירליג:

טוטנהאם - אסטון וילה (16:00, ספורט1)
נוטינגהאם פורסט - צ'לסי (18:30, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully