וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה סיפק "הוכחה להשפעה שיכולה להיות לו" על וושינגטון

הישראלי שוב הפגין ורסטיליות וזכה לשבחים על ההגנה: "זו רק ההתחלה עבורי". מאמנו סימן נקודה לשיפור. וגם: הכבוד לפלה

תקציר: פנרבחצ'ה - אנאדולו אפס 90:93/ספורט1

כאבי הגב שגרמו להיעדרות הראשונה שלו מאז עונת הרוקי לא פגעו יותר מדי במומנטום החיובי של דני אבדיה, שהלילה (בין שישי לשבת) סייע לוושינגטון וויזארדס להשיג את ניצחונה הרביעי ברציפות דרך תרומה מגוונת ומפגן ורסטיליות נוסף. מעבר ל-13 הנקודות ו-7 הריבאונדים שתרם, הישראלי שוב הציג נוכחות דומיננטית בצד ההגנתי עם 2 חטיפות וחסימה, ובהתקפה סייע למשחק הקבוצתי עם 6 אסיסטים. "אבדיה עשה קצת מהכל. אם יהיה מסוגל לעשות את זה בעקביות, המשחק הזה הוא הוכחה לסוג ההשפעה שיכולה להיות לו", כתב צ'ייס יוז על הפורוורד ב-NBC.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Julio Aguilar, GettyImages
עשה קצת מהכל. דני אבדיה/GettyImages, Julio Aguilar

אבדיה בן ה-21 הפך לשחקן הראשון בכל ה-NBA שרושם שורה סטטיסטית כזו כשהוא עולה מהספסל. ב-28 הדקות שלו על המגרש, מספר 9 של וושינגטון דייק בחמש זריקות מתוך שמונה מהשדה. אחת החסימות שלו הייתה על הרוקי המבטיח של המג'יק, פאולו באנקרו. המאמן ווס אנסלד ג'וניור התייחס להתמודדות של הישראלי עם הכוכב הצעיר, וסימן נקודה לשיפור: "רוב הזמן הוא היה טוב. אם להיות כן, אני חשבתי שחלק מהעבירות (5 בסך הכל) היו קצת 'נדיבות', אבל השחקנים האלה אגרסיביים מאוד ומשיגים הרבה מרווח כשהם הולכים לתוך הצבע ולקו העונשין, אז זה מבחן טוב בשבילו לשמור על שחקנים כאלה. הוא צריך לדעת למצוא את הדרך".

אבדיה דיבר גם הוא על התרומה בפן ההגנתי: "ברוב העונות שלי שמרתי על כל העמדות, מ-1 עד 5, אז ראיתי מאצ'-אפים שונים. ראיתי שחקנים פיזיים ושחקנים מהירים יותר, אז הניסיון עוזר לי להתאים את עצמי. התמודדתי עם המון שחקנים טובים. אני אוהב אתגרים, אני אוהב לשמור על הכוכבים ואני חושב שעשיתי עבודה טובה היום בהפגנת פיזיות ועזרתי לקבוצה לנצח. אני מרגיש שאני מתפתח מבחינה הגנתית בכל משחק. אני לומד דברים חדשים, רואה סרטונים, אני מנסה להעלות את ההגנה שלי לרמה הבאה ומרגיש שזאת רק ההתחלה עבורי. אני מתרגש לבחון עד כמה רחוק אני יכול להגיע, הן הגנתית והן התקפית, אבל בינתיים אני שמח ללמוד בכל יום. יש לנו שומר מיוחד כמו דלון (רייט), שמאוד עוזר לי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דני אבדיה עם שחקני וושינגטון וויזארדס: קריסטאפס פורזינגיס, רוי האצ'ימורה, דלון רייט. Julio Aguilar, GettyImages
במומנטום חיובי. אבדיה ושחקני הוויזארדס/GettyImages, Julio Aguilar

"נכנסנו קצת לקצב, אנחנו מבינים את התפקיד של כל אחד ואת הדרך לנצח משחקים. כשכולם מרוכזים, אני מרגיש שאנחנו קבוצה טובה מאוד", אמר הישראלי באשר לתקופה הטובה של קבוצתו. "בראד (ביל) וטאג' (גיבסון) לא שיחקו היום, אבל כשאנחנו בהרכב מלא אנחנו מסוכנים ואנחנו רק צריכים להישאר מפוקסים".

באשר לאסיסטים הוסיף הפורוורד: "מאז שהתחלתי לשחק כדורסל אהבתי לייצר מצבים, לערב את כולם, תמיד הייתי שחקן קבוצתי. ככה אני משחק, קשה לשנות אותי. אני צריך להיות אגרסיבי בהתקפה ולקלוע, אבל אם החברים שלי לא מעורבים ולא בקצב, אני אוודא שהם נכנסים לקצב בעזרת המסירות שלי".

אבדיה, שהגיע למשחק באורלנדו החולצה מספר 10 שלבש פלה בניו יורק קוסמוס, כאות כבוד לברזילאי שהלך לעולמו שלשום, נשאל על כך וענה: "קניתי אותה בדיסני אתמול, הרגשתי שאני רוצה אותה במיוחד אחרי שהוא הלך לעולמו. שיחקתי כדורגל כשהייתי קטן, אז הרגשתי צורך לעשות לו כבוד, במיוחד עם חולצה של ניו יורק שהיא בהחלט מיוחדת. שינוח על משכבו בשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully