וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13 נקודות לאבדיה במשחק מצוין, ניצחון רביעי רצוף לוויזארדס

הישראלי רשם גם 7 ריבאונדים, 6 אסיסטים, 2 חטיפות וחסימה ב-100:119 על אורלנדו החסרה. 30 ו-13 ריבאונדים לפורזינגיס

תקציר: פנרבחצ'ה - אנאדולו אפס 90:93/ספורט1

וושינגטון וויזארדס סגרה את שנת 2022 עם ניצחון רביעי ברציפות, אותו השיגה הלילה (בין שישי לשבת) ב-100:119 אצל אורלנדו מג'יק. דני אבדיה שוב עלה מהספסל, כפי שקרה בשני המשחקים הקודמים אחרי שנעדר לשבוע בגלל פציעה קלה, אבל רשם הופעה מצוינת שכללה תרומה בכל האספקטים: הפורוורד קלע 13 נקודות, הוריד 7 ריבאונדים ומסר 6 אסיסטים, לצד 2 חטיפות וחסימה ב-28 דקות.

הישראלי הרים שמונה זריקות מהשדה, לא כמות גדולה אמנם, אך דייק בחמש מתוכן - כולל שתי שלשות וללא החטאה בשלושת הניסיונות שלו לשתי נקודות, בנוסף ל-1/1 מהקו. אבדיה, אגב, הגיע למשחק כשהוא לבוש בחולצה של פלה עם המספר 10 על הגב, בהומאז' לכדורגלן הברזילאי האגדי שהלך לעולמו שלשום.

קוון האריס, אורלנדו מג'יק שומר על דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
משחק מגוון. דני אבדיה/רויטרס

למרות חסרונו של בראדלי ביל הפצוע, וושינגטון רשמה את הניצחון הכי גבוה שלה על אורלנדו מאז דצמבר 2017 (אז ההפרש היה 27), ואת הפער השני בגובהו אי פעם בניצחון חוץ על המג'יק, שהתייצבו למפגש הזה עם רוטציה של שמונה שחקנים בלבד, זכר להשעיות שספגו בעקבות התגרה בין מוריץ ואגנר לקיליאן הייז מדטרויט בשבוע החולף.

קריסטאפס פורזינגיס הוביל את הקבוצה מבירת ארצות הברית עם 30 נקודות ו-13 ריבאונדים, כולל 6/7 לשתיים ו-3/6 מעבר לקשת וגם 4 חסימות. קייל קוזמה תרם 23 נקודות ורוי האצ'ימורה הוסיף 16 לצד 7 ריבאונדים. באורלנדו סיים פרנץ ואגנר עם 28 ו-8 אסיסטים, כאשר פאולו באנקרו קלע 21 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully