וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סק צפוי לפתוח מול ב"ש, אוסקה תחל את האימונים ב-9 בינואר

עודכן לאחרונה: 30.12.2022 / 17:10

למרות חזרתו של בטובינסיקה לסגל, עושה רושם שהצרפתי יתחיל על הספסל. הקבוצה היפנית אליה צפוי לביא לעבור תחל באימונים בעוד כעשרה ימים, והיא מצפה לראותו שם. אם סבע לא יגיע, בחיפה יבחנו אופציה להחתים את דוידה

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.12/ספורט1

דילן בטובינסיקה יחזור לסגל של מכבי חיפה ביום ראשון מול הפועל באר שבע, אך נכון לתרגולים עושה רושם שהצרפתי יתחיל את קרב הצמרת על הספסל, ומי שיפתח במרכז ההגנה יהיה עבדולאי סק.

בחיפה מבינים את חשיבות המשחק, ובמקביל למתרחש על כר הדשא, גם בקרב הקהל נמצאים בהכנות. ארגון האוהדים של הירוקים ימחה כנגד האלימות המשטרתית, זכר לאירועים במשחק מול מכבי נתניה. אוהדי חיפה ייצאו לאחר סיום החימום של השחקנים ויחזרו למגרש על מנת לעודד רק בתום הדקה העשירית.

בעניין אחר, גמבה אוסקה אליה עתיד נטע לביא לעבור, תפתח את אימונים בתשיעי בינואר כאשר המאמן דני פויאטוס רוצה שהקשר יהיה באימונים הפתיחה. בשבוע הבא צפוי העניין להיסגר סופית ואז יוחלט מתי לביא יעזוב, ולא מן הנמנע כי הדרבי נגד הפועל חיפה בשבוע הבא יהיה משחקו האחרון בקבוצה.

עבדולאי סק, בלם מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יעלה ב-11? סק/מאור אלקסלסי

באלופה רוצים לצרף שחקן במקומו של לביא. עדן קארצב הוא המועמד המועדף, אך אם העסקה תהיה מורכבת יתר על המידה, בחיפה עשויים לצרף את בירם כיאל. מלבד עמדה זו, בחיפה רוצים להתחזק גם בקשר התקפי כשהמועמד המוביל הוא דיא סבע. הקשר/חלוץ הודיע היום (שישי) רשמית שיממש את סעיף השחרור ויעזוב את סיבאספור, ובעוד בטורקיה דווח כי כבר סגר באיופספור, סוכנו הכחיש ואמר: "דיא לא סיכם בקבוצה אחרת". אם סבע לא יגיע, בחיפה יבחנו את העלויות והאפשרות לצרף את אושר דוידה מסטנדרד ליאז'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully