וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיא סבע הודיע על עזיבת סיבאספור, סוכנו: "לא סיכם בקבוצה אחרת"

30.12.2022 / 16:42

"אני עוזב בגלל המשפחה, לא בגלל כסף", אמר החלוץ. בטורקיה נטען כי כבר סיכם באיופספור, קצב הכחיש: "עדיף להמתין בסבלנות"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.12/ספורט1

דיא סבע ערך היום (שישי) מסיבת עיתונאים, ובה הודיע רשמית על עזיבת סיבאספור. "הסיבה שאני עוזב היא בגלל המשפחה", אמר. "אני רוצה להודות למועדון, לנשיא, למאמנים ולחברים שלי לקבוצה. כולם תמכו בי מאז הצטרפתי למועדון, אני כאן רק ארבעה חודשים אבל זה מרגיש כמו שנתיים".

מכבי חיפה חלמה על צירופו של החלוץ הישראלי שסיפק יכולת נהדרת בסיבאספור, אולם בטורקיה דיווחו היום כי היעד הבא כבר נקבע - מוליכת ליגת המשנה, איופספור, שתשלם את סעיף השחרור שלו - 250 אלף דולר. אם זה יקרה, יעברו סבע ומשפחתו להתגורר באיסטנבול.

עם זאת, סוכנו של סבע, רונן קצב, הכחיש את הדברים ואמר: "דיא לא סיכם בשום מקום חדש. דיא הודיע רשמית על עזיבה, אבל אין כרגע שום סיכום במקום אחר. עדיף להמתין בסבלנות ולא להסתמך על דיווחים באתרים כאלה ואחרים".

"אני מעדיף שלא לדבר על היעד הבא שלי", אמר סבע. כשנשאל האם יישאר בטורקיה, השיב: "זו מסיבת עיתונאים כדי להיפרד, הגעתי כדי להודות לכולם. צר לי שאני עוזב, הסיבה היא לא כסף, אלא משפחתית. חתמתי לשנה, עם סעיף שחרור של 250 אלף דולר. הסיבה היא שאני עוזב היא לא בגלל סיבאספור, פשוט אין כאן בית ספר בינלאומי, בני הבכור הולך לכיתה א' ולא דובר טורקית, זו הסיבה היחידה".

דיא סבע שחקן סיבאספור חוגג שער. BSR Agency, GettyImages
יירד ליגה? סבע/GettyImages, BSR Agency

כבר בנובמבר סבע הודיע לראשי סיבאספור שהוא לא מתכוון להישאר והיכולת הטובה שלו הפכה אותו לשחקן מחוזר, שקיבל שלל הצעות, ועורר עניין גם בליגת העל. "סבע יעזוב אותנו, אין שום דבר שאנחנו יכולים לעשות בנוגע לזה", אמר מאמן סיבאספור ריזה צ'לימבאי אחרי הניצחון 1:2 על קסימפשה. "ככה החוזה שלו בנוי. זו החלטה שלו בלבד, אנחנו לא רוצים שהוא יעזוב".

סבע כבש העונה שישה שערים ובישל עוד שבעה בכל המסגרות, ב-20 המשחקים בהם לקח חלק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully