וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "יהיה מאתגר מול באר שבע". שרי: "מקווה שיהיו לי חדשות בקרוב"

עודכן לאחרונה: 29.12.2022 / 20:50

מכבי חיפה ערכה מסע"ת לקראת המשחק בראשון, המאמן דיבר גם על אירועי נתניה: "צריכים את הקהל שלנו שמח, לא פצוע". הקשר התייחס לעתידו: "מסיים חוזה, אבל ייתכן שיהיו בשורות". האולטראס ימחה על אלימות המשטרה בעשר הדקות הראשונות

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

מכבי חיפה מתכוננת למשחק המסקרן שלה מול הפועל באר שבע, וברקע לא מעט שאלות בקבוצה: מצבו הרפואי של ג'וש כהן, עתידו של נטע לביא והאפשרות שיעזוב, האפשרות שהקבוצה תתחזק בינואר לקראת החצי השני של העונה, וכל זה מגיע אחרי שבוע סוער מבחינת האוהדים, אחרי התקרית הקשה עם המשטרה ביציעי נתניה.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. רויטרס
הרבה שאלות פתוחות. בכר/רויטרס

ברק בכר דיבר לקראת המשחק נגד באר שבע ביום ראשון ואמר: "אנחנו מתכוננים למשחק הזה כמו לכל משחק. יש שלוש קבוצות חזקות וזה הופך את המשחק למאוד חשוב. רוצים לעשות את הדברים שאנחנו יודעים לעשות לשחק את המשחק שלנו מול הקהל שלנו. באר שבע קבוצה מאוד מגוונת שעושה הרבה דברים לא צפויים ויהיה משחק מאתגר גם למאמנים וגם לשחקנים. שתי הקבוצות במומנטום אדיר וצריך לדעת להגיב לדברים כמו שעשינו במשחק האחרון".

על ההתבטאויות של אליניב ברדה ("צריך להימנע מפרובוקציות"): "אימנתי בבאר שבע ואני לא רוצה להתייחס לזה. אנחנו באים לעשות את העבודה שלנו. אין ספק שהיריבה היא חזקה מאוד. ראינו אותם עושים מהפכים, יש שם צוות ששולט בסגל. אנחנו באמת מכבדים אותם ויודעים שהולך להיות משחק קשה. יחד עם זאת, אם נעשה את הדברים כמו שאנחנו יודעים, יהיה לנו סיכוי טוב לנצח. הדגש שלנו הוא לא להתעסק עם הקהל".

על המהומות במשחק נגד מכבי נתניה: "יש לנו את הקהל הכי טוב בארץ. אנחנו צריכים אותו שמח ולא פצוע. אני באמת מקווה שזו פעם אחרונה ושכולם יסיקו את המסקנות ממה שקרה" (העימותים בין הקהל למשטרה).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
צ'ארון שרי, שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
שחקן מפתח ביום ראשון. שרי/ברני ארדוב

על העזיבה הצפויה של נטע לביא: "נטע חזר מפציעה ואני שמח שהוא מתאמן כרגיל. כל עוד הוא פה, אנחנו נשתמש בו. יש עניינים איתו וכולם יודעים את זה. שחקן שעולה על המגרש מול הקהל שהוא גדל יהיה במאה אחוז פוקוס".

על דניאל סונדגרן וג'וש כהן הפצועים: "אנחנו לא רוצים לדבר על זמנים, אבל בהחלט יש התקדמות איתו (סונדגרן). הוא מתאמן עם מאמני כושר ומקווה שבקרוב הוא ישתלב באימונים. גם ג'וש בארץ, הוא מתחיל בשיקום. הוא מראה סימנים טובים ויכול להיות שבקרוב הוא יהיה לרשותנו".

צ'ארון שרי לקראת באר שבע: "במשחקים גדולים כמו מול באר שבע יש קצת יותר לחץ ואני צריך לשחק יותר טוב"

על עתידו: "אני מסיים חוזה בתום העונה, אבל אני מקווה שבימים הקרובים או השבועות אוכל לתת לכם חדשות גדולות. יש לי עוד 4 או 5 שנים לשחק" (צוחק).

על האירועים מול מכבי נתניה: "זה לא נראה טוב בסרטונים. אני מקווה שהאוהדים בסדר כי הם באו לתמוך בנו ולא להתעמת. אני מקווה שזו הפעם האחרונה שזה קורה".

אלימות משטרתית כלפי אוהדי מכבי חיפה. מתוך טוויטר, תמונות גולשים
הקהל ימחה נגד פעולות המשטרה. מאירועי המשחק בנתניה/תמונות גולשים, מתוך טוויטר

בהמשך לאירועי האלימות המשטרתית במשחק בנתניה, ארגון האולטראס של הירוקים הודיע כי יערוך מחאה לפני ובזמן המשחק הקרוב. הארגון ימכור חולצות עליהן יהיה רשום "STOP POLICE BRUTALITY", יערוך מצעד מחאה לפני המשחק ובעשר הדקות הראשונות לאחר שריקת הפתיחה יעמוד במבואה מחוץ ליציע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully