וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה? "למי שמרים יד על שוטר צריך לפרק את העצמות"

במהלך ויכוח סוער בתוכנית הספורט ב-103FM ביקר הפרשן אריה מליניאק את "התקשורת שלוקחת את הצד של האוהדים בלי לבדוק את העובדות". האזינו לדיון עם נציג המשטרה

שוטרים ואוהדי מכבי חיפה מתעמתים ביציע/דוברות המשטרה

ויכוח סוער התחולל אתמול (שלישי) בתוכנית הספורט ברדיו 103FM, בין השדרים שרון דוידוביץ' ואריה מליניאק על רקע האירועים המטרידים במשחק של מכבי חיפה מול מכבי נתניה. כזכור, במהלך המשחק פרצו עימותים חריגים בין אוהדים לשוטרים, שנכנסו ליציע ועוררו מהומה תוך כדי שימוש באלימות קשה. המשטרה מנגד טענה שבמסגרת האירועים נפצעו שוטרים שהותקפו והושלכו עליהם כיסאות.

רב פקד דרור כחלון, דובר מרחב השרון, התייחס על שארע במקום ועל הסיבות בגינן נכנסו כוחות המשטרה אל תוך האיצטדיון. הוא סיפר כי "אנחנו מדברים פה על אירוע אלים, אני אחד שמשרת בארגון שלושים שנה, לא מכיר דבר כזה. לא זוכר שסיימתי הפגנה עם 11 שוטרים פצועים, עם סוסים פצועים עם חשש לשבר ברגליים".

יו"ר המנהלת כלפון על הנעשה בנתניה: "אירועים קשים שאנחנו לא מוכנים לקבל"
אוהדים מדממים, ילדים מפוחדים: כך נראתה השתוללות המשטרה בנתניה

האזינו לדיון (הדברים השנויים במחלוקת של מליניאק - החל מדקה 7:55)

כאמור, הדיון הפך לסוער, ובמהלכו מליניאק אמר: "החברה לא מעניינת אותי ולא מעניין אותי כלום. באים בתלונות למשטרה על זה שאין משילות. צריך לפרק להם את העצמות. כן! כן!". דוידוביץ' הגיב ואמר "צריך לשנות את הדיסקט, לא עושים ככה", ומליניאק ענה: "אתה שותף לתקשורת שלוקחת את הצד של האוהדים בלי לבדוק את העובדות".

דוידוביץ' שאל את הדובר האם לדעתו באירוע נשמר הסדר הציבורי, ועל כך ענה כחלון: "לפני הסדר הציבורי, יש שאלה של בטיחות. השוטרים נכנסו בשל סוגיה בטיחותית. זוהו אנשים, אוהדים של חיפה שישבו על המעקה ביציע העליון, כששתי הרגליים שלהן באוויר. האנשים האלה יכולים ליפול לתוך היציע התחתון. אין צורך להסביר לכם במה זה כרוך שאדם יכול ליפול ליציע התחתון".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully