וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלפון על הנעשה בנתניה: "אירועים קשים שאנחנו לא מוכנים לקבל"

מנהלת הליגות הודיעה כי שוחחה עם קציני המטה הארצי במשטרה ותמשיך לתחקר את האירועים האלימים. היו"ר: "מגנים כל פגיעה בשוטרים ובאנשי אבטחה. מצד שני, הרוב הם אוהדים טובים ומסורים אשר באים לבילוי. זו פגיעה בכולם - קבוצות, אוהדים ומשטרת ישראל"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

מכבי חיפה ומנהלת הליגות הוציאו הערב (שלישי) הודעה משותפת, אחרי העימותים האלימים ביציעים בנתניה אמש.

"החל מאתמול במהלך המשחק ובמהלך כל היום, פעלה המנהלת מול מכבי חיפה ומשטרת ישראל על מנת לברר ולהגיע לחקר האמת ועל מנת שיוסקו מסקנות שימנעו הישנות אירועים מסוג זה בעתיד", נמסר. "כחלק מכך נערכו שיחות עם קציני המטה הארצי במשטרת ישראל ובראשם ראש אגף המבצעים ניצב סיגל בר צבי וזאת על מנת לתחקר את אירועי אמש ולהסיק מסקנות".

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון הוסיף: "האירועים שהיו במשחק אמש הם אירועים קשים שאנחנו לא מוכנים לקבל, לא במגרשי הכדורגל ולא מחוץ למגרש. בשיחתי עם ניצב בר צבי הבהרתי לה כי אנו מגנים כל פגיעה בשוטרים ובאנשי אבטחה הבאים לבצע את תפקידם. מהעבר השני, מדובר במשחק כדורגל - אירוע בידור ותרבות בו באים לצפות עשרות אלפי אוהדים הממלאים את המגרשים - רובם המוחלט אוהדים טובים ומסורים אשר באים לבילוי. אירוע מסוג זה אשר יוצא משליטה, מוביל לתוצאות נוראיות ומהווה פגיעה בכולם - קבוצות הכדורגל, אוהדי הכדורגל ומשטרת ישראל".

אוהדי מכבי חיפה בעימותים עם שוטרים. ., צילום מסך
ערב שלא יישכח עוד זמן רב/צילום מסך, .

מתוך ארבעת האוהדים שנעצרו אתמול, שניים שוחררו ל-5 ימי מעצר בית ולאחר שהורחקו ממשחקי מכבי חיפה ל-60 יום. שני עצורים נוספים הובאו היום לבית המשפט בפתח תקוה לדיון הארכת מעצר.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully