וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש כהן יערוך בארץ בדיקה אחרונה לפני ההחלטה על אופי הטיפול בו

עודכן לאחרונה: 29.12.2022 / 9:09

שוער מכבי חיפה מעדיף לא לעבור ניתוח ולהתחיל מיידית בשיקום, במקביל בקבוצה ממשיכים לחפש שוער יהודי כדי שיתחרה עם רועי משפתי. אביאל זרגרי ובאסם זערורה צפויים להצטרף, כאשר שחקן בית"ר עשוי להיות מושאל אם יגיע קשר נוסף לסגל

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

שוערה של מכבי חיפה ג'וש כהן חזר לישראל ויערוך כאן בדיקה מקיפה אחרונה שאחריה יוחלט על אופי ומיקום השיקום שלו. כידוע, כהן נפצע ואף קרע חלק מהרצועות בכתף, אך מעדיף שלא לבצע פעולה כירורגית ואם יתברר בבדיקה האחרונה שתיערך בפיקוח רופאי המועדון שניתן לבצע שיקום שמרני, השוער עשוי להתחיל מיידית בשיקום שלו.

בחיפה מקווים שאם כהן לא ייצא לניתוח, הוא יוכל תוך כחודשיים לחזור לפעילות מלאה אך מבינים שייתכן שהשיקום ייארך זמן רב יותר. בשל כך, ממשיכים בחיפה לנסות לתור אחר שוערים יהודיים ברחבי העולם על מנת להחתים שוער שייאבק עם רועי משפתי על אפודת השוער הראשון. אם לא יימצא שוער כזה, שריף כיוף עשוי לחזור לקבוצה מההשאלה בהפועל עפולה.

ג'וש כהן שוער מכבי חיפה. קובי אליהו
עדיין לא ברור מתי הוא יחזור לסגל. ג'וש כהן/קובי אליהו

במקביל, בקבוצה ממשיכים בשיחות עם גמבה אוסקה על גובה הפיצוי שהירוקים יקבלו על נטע לביא. מאמן הקבוצה היפנית דני פויאטס מעוניין שהכל ייסגר בימים הקרובים כדי שבתשיעי בינואר, מועד פתיחת האימונים, לביא כבר יגיע ליפן. בחיפה מעוניינים שלביא יישאר עד המשחק מול מכבי תל אביב, אך כאמור אם הדברים ייסגרו סופית פויאטס יהיה זה שיחליט בנושא.

בקבוצה צפויים לצרף אל הסגל את אביאל זרגרי ובאסם זערורה. כזכור בחיפה סימנו את השניים כעיבוי לסגל עם הידיעה על כך שלביא עוזב. בעוד שזרגרי עשוי להגיע לחיפה ולצאת מיידית להשאלה לקבוצה אחרת, זערורה ייכלל בסגל ויחזור מהפועל עפולה שם הציג יכולת טובה.

בנוסף לשניים, בחיפה בכל מקרה רוצים לצרף קשר בכיר כשהאופציות המובילות הן עדן קארצב ובירם כיאל. בנוגע לגוני נאור, לפי גורמים המעורים בפרטים ההערכה היא שבחיפה יעדיפו לחכות לקיץ שנאור יהיה חופשי ולא לצרפו בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully