וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש על הניצחון המרשים: "ברבע האחרון קרה פה קסם"

מכבי תל אביב ספגה סל שדה בודד מאנאדולו ברבע הרביעי. המאמן רמז: "מקבל אנרגיות מהצוות והשחקנים, הייתי רוצה לקבל מעוד מקומות"

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 29.12/ספורט1

מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) את אחד הניצחונות המרשימים ביותר שלה בשנים האחרונות באירופה עם 72:80 על אנאדולו אפס. הצהובים שפיגרו לאורך רוב המשחק, חזרו בריצת 2:22 ברבע האחרון, ושמרו את אלופת אירופה על סל שדה בודד בדקות האחרונות של המשחק בדרך לניצחון תשיעי בסגירת הסיבוב הראשון של היורוליג.

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
רבע אחרון מדהים של מכבי. בראון/דני מרון

קטש סיכם: "זה משחק שני שאנחנו מצליחים לעצור את היריבה ברבע הרביעי. האמת היא שברבע השלישי הרגשתי שאנחנו חסרי אנרגיות. מתסכל לשחק נגד אנאדולו, אתה לא יודע במי להתרכז. בסוף כן עשינו התאמות. ברבע האחרון קרה פה קסם, אני לא יודע, אולי זה האולם והקהל".

קטש הוסיף: "יש פה תהליך של קבוצה שנבנתה בתחילת העונה עם 10 שחקנים חדשים. השטף קצת יותר טוב עכשיו, השחקנים קצת יותר מכירים אחד את השני".

על הביקורות נגדו אמר המאמן: "אני מקבל אנרגיות מהצוות והשחקנים. הייתי שמח לקבל מעוד כמה מקומות, אבל אנחנו מאוד מגובשים וכשהשחקנים איתך והצוות איתך, אתה מנצח לפני שהמשחק מתחיל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב לצד ג'ון דיברתולומיאו. דני מרון
הבולטים בצד הצהוב. בראון ודיברתולומיאו/דני מרון

ג'ון דיברתולומאו שקלע 12 נקודות והיה מאוד דינמי ואנרגטי כהרגלו: "ההגנה ברבע האחרון היא מה שניצחה את המשחק. לקחנו ריבאונדים, עצרנו אותם, יצאנו לריצה והקהל היה מאחורינו. ניצחנו קבוצה מאוד חזקה, האוהדים היו נהדרים. התגעגענו, לא שיחקנו פה הרבה זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully