וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד: "חושב שיכולתי להבקיע חמישייה, אבל אלה החיים"

החלוץ הנורבגי שוב היה האיש של פפ גווארדיולה עם צמד בניצחון על לידס והצהיר: "המטרה הבאה היא ארסנל, נרדוף עד שנשיג אותם". המאמן התבדח: "מאוכזב מההחמצות של ארלינג", ופירגן ללואיס הצעיר: "שחקן חכם ולגיטימי בסגל"

תקציר: לידס - מנצ'סטר סיטי 3:1 (צמד של ארלינג הולאנד)/ספורט1

מנצ'סטר סיטי חזרה מפגרת המונדיאל בכושר נהדר. אחרי הניצחון על ליברפול בגביע הליגה, האלופה שבה לנצח אתמול (רביעי) גם בפרמיירליג עם 1:3 על לידס. ארלינג הולאנד שוב היה האיש המרכזי של פפ גווארדיולה כשכבש צמד, רודרי פתח את החגיגה בדרך להתקרב לכדי חמש נקודות מארסנל המוליכה.

ארלינג הולאנד, מנצ'סטר סיטי מול לידס. רויטרס
לא מפסיק לכבוש. הולאנד/רויטרס

כובש הצמד הרגיש בסיום שהיה מסוגל לכבוש אף יותר: "בדיוק אמרתי לחברים במנהרת שחקנים - אני חושב שיכולתי להבקיע הערב חמישה שערים, אבל אלה החיים, מה אני יכול לעשות. אני צריך להתאמן יותר, לאגור מחדש אנרגיה. לראות את כל השחקנים במונדיאל הכניס בי מוטיבציה".

הנורבגי הוסיף מה המטרה הבאה מבחינתו: "ארסנל, אנחנו נרדוף אחריהם עד שנשיג אותם".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מרוצה מהסגל ושואף ליותר. גווארדיולה/רויטרס

פפ גווארדיולה התבדח על ההחמצות של הולאנד שיכלו לקבוע שלושער רביעי שלו העונה בפרמיירליג, ופירגן לגריליש ולואיס: "אני כל כך מאוכזב מההזדמנויות של הולאנד. לואיס? הוא מבין את המשחק, הוא שחקן מאוד חכם. שיחק כבר מול צ'לסי, ליברפול והיום באלנד רואד, וואו! הוא שחקן סגל לגיטימי בקבוצה. על גריליש אני יכול לומר שהוא הביא שני בישולים נפלאים. כמובן, הוא חייב לכבוש יותר. זאת שאלה של מנטליות, אנחנו רואים אותו באימונים כובש המון. הוא זקוק להוציא את המחשבות השליליות מהראש, וכשזה יקרה, הוא יבקיע".

במחזור הבא מנצ'סטר סיטי תארח את אברטון (שבת, 17:00, ספורט2) במסגרת המחזור ה-18 בפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully