וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן שהגיע הכי מהר ל-20 שערים בתולדות הפרמיירליג: ארלינג הולאנד מנפץ שיאים

עודכן לאחרונה: 29.12.2022 / 0:17

הנורבגי חזר רעב מהפגרה והמשיך מול לידס את העונה המטורפת שלו, בדרך לשבירת השיא העונתי. כמה חסר לו, ואיך סיים את 2022? המספרים החריגים

תקציר: לידס - מנצ'סטר סיטי 3:1 (צמד של ארלינג הולאנד)/ספורט1

אין לו רחמים. ארלינג הולאנד הכריז בעבר שהוא אוהד לידס, הקבוצה שבה אביו אלפי שיחק בנעוריו, אבל הלילה (רביעי) החלוץ הנורבגי כבש צמד לרשת של קבוצתו ה"אהודה" והמשיך את פתיחת העונה הסנסציונית שלו במדי מנצ'סטר סיטי, והוליך אותה לניצחון 1:3 באלנד רואד. סיטי בעקבות הניצחון צימקה את הפער מארסנל ל-5 נקודות ושבה למקום השני, אבל גולת הכותרת ממשיכה להיות הולאנד, שמספק מספרים פשוט לא נורמליים.

אנחנו עדיין בחודש דצמבר, והולאנד כבר עם 20 שערי ליגה, ב-14 משחקים שבהם שיחק. לשם השוואה, צ'ללסי כבשה העונה 19 שערים. 20 שערי ליגה זו כמות מכובדת עבור כל חלוץ פרמיירליג, בוודאי בעונתו הראשונה בליגה שנחשבת לקשה בעולם, אבל הולאנד עשה זאת בפחות מחצי עונה. הוא הפך לשחקן שמגיע הכי מהר בתולדות הפרמיירליג ל-20 שערי ליגה, ועשה זאת ב-7 (!) משחקים פחות מהשיא הקודם (קווין פיליפס, 21, ואחריו ואן ניסטלרוי, אנדי קול, דייגו קוסטה וטוני יבואה).

עד עתה בסך הכל יש לו 26 שערים ב-20 משחקים בכל המסגרות במדי סיטי העונה. בסך הכל בשנת 2022 יש לו 45 שערים ב-42 משחקים רשמיים. נותרו לו עוד 23 משחקים כדי לשבור את שיא השערים בפרמיירליג לעונה אחת - 34. וואו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully