וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה בראונה טוען: ארלינג הולאנד "יכול להשתוות" למסי ורונאלדו

עודכן לאחרונה: 26.12.2022 / 8:13

חלוץ מנצ'סטר סיטי פתח את העונה בצורה מרשימה, חברו לקבוצה טוען שיש לו פוטנציאל להגיע למספרים של הגדולים מכולם. אבל יש לו תחרות

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ליברפול 2:3/ספורט1

קווין דה בראונה רואה את המספרים המרשימים של ארלינג הולאנד בקריירה, במיוחד מאז שהגיע למצ'סטר סיטי, וטוען: הוא יוכל להגיע למספרים של ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו בכל הנוגע לכיבוש שערים אם ימשיך בקצב הזה. הולאנד פתח בצורה מדהימה את עונת הבכורה שלו באנגליה, ובמדי האלופה כבר כבש 24 שערים ב-19 משחקיו הראשונים.

מנצ'סטר סיטי תפגוש ביום רביעי את לידס, בניסיונה להדביק את ארסנל שבפסגת הפרמיירליג, ולטענת דה בראונה, החלוץ הנורווגי מציג קצב כיבושים שיכול להציב אותו בפסגות היסטוריות. "כבר עכשיו יש לו 200 שערים בקריירה, כך שהוא יכול להגיע ל600 או 700, או אפילו 800 אם הוא יישאר בריא וימשיך לעשת את הדברים שהוא עושה", אמר הקשר הבלגי, "ארלינג הוא פשוט חלוץ על".

ארלינד הולאנד עם חוליאן אלבארס שחקני מנצ'סטר סיטי. James Gill, GettyImages
איזה צמד מדהים. אלברס והולאנד/GettyImages, James Gill

ואם זה לא מספיק, סיטי קיבלה במונדיאל הוכחה נוספת לאיכות של חלוץ הרכש שלה חוליאן אלברס, שהרשים במדי נבחרת ארגנטינה. "כבר מההתחלה ראינו שחוליאן כישרוני מאוד", אמר דה בראונה, "לפעמים קשה לדעת איך יתפתחו שחקנים שמגיעים מדרום אמריקה, אבל במקרה של חוליאן ראינו שהוא כישרוני כבר מההתחלה, הוא שיחק בצורה בוגרת, ואני שמח עבורו. אולי הוא מרגיש שהוא צריך לשחק יותר, אבל הוא ישחק יותר ככל שהעונה תתקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully