וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הוא מעשן שם? הסרטון החריג של לברון ג'יימס

עודכן לאחרונה: 28.12.2022 / 19:41

כוכב הלייקרס, ששומר בקנאות על אורח חיים בריא, יצא למועדון לילה במיאמי אחרי הניצחון על אורלנדו ותועד כשהוא מעשן נרגילה, לילה לפני משחק נוסף

שחקני דאלאס חוגגים עם לוקה דונצ'יץ' את הטריפל דאבל ההיסטורי/מתוך הטוויטר של דאלאס מאבריקס

כוכבי ה-NBA נוהגים לבלות בין משחקים במהלך המסעות שלהם ברחבי ארה"ב, ובדרך כלל הם מצולמים במועדוני לילה מכובדים יותר ומכובדים פחות. לברון ג'יימס עד עתה הצליח להימנע מתיעודים מביכים לאורך הקריירה הארוכה שלו, דבר שראוי לציון, אבל היום (רביעי) מפרסמים באתר TMZ תמונות לא שגרתיות של קינג ג'יימס, שיושב במועדון לילה כשהוא מעשן .... נרגילה.

ג'יימס יצא לבלות במועדון במיאמי שעות ספורות אחרי שהלייקרס גברו על אורלנדו 110:129, ועל פי התמנוות והסרטון מהמקום, לברון נראה מעשן בהנאה גדולה, ונושף עשן סמיך מפיו. על פי הדיווח, הוא הגיע למקום ב-1:37 בלילה, אבל נשאר במועדון רק רבע שעה ועזב.

"מה, לא ידעתם שלברון ג'יימס בוגד באשתו?"
לברון ג'יימס שוב מואשם בבגידה: נחשפה השיטה שלו ושל דיקפריו

על פי התמונות, הוא לבש במועדון בדיוק את אותם הבגדים שלבש במסיבת העיתונאים שאחרי המשחק. סביר להניח שהוא קיצר את הבילוי מאחר שהלייקרס צפויים לשחק כבר הלילה משחק נוסף במיאמי, מול ההיט.

לברון, יש לציין, מציג עוד עונה מרשימה מבחינה אישית, ובעונתו ה-20 בליגה מעמיד ממוצעים של 27.8 נקודות, 8.1 ריבאונדים ו-6.6 אסיסטים. ספק אם עישון נרגילה זה מה שיפגע בבריאות שלו, שעליה הוא שומר בקנאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully