וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס שוב מואשם בבגידה: נחשפה השיטה שלו ושל דיקפריו

עודכן לאחרונה: 30.10.2022 / 9:42

מגישה בפודקאסט בארה"ב שוב טוענת שכוכב הלייקרס הוא נואף ידוע: "עורך הרבה מסיבות, ומחתים על הסכמי סודיות". וזאת ממש לא הפעם הראשונה

האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו עם לברון ג'יימס/יח"צ

זאת ממש לא הפעם הראשונה בקריירה, והנה זה שוב קורה: לברון ג'יימס מואשם בבגידה בבת זוגו. הפעם מדובר בסופיה פרנקלין, שמארחת פודקאסט פופולרי בארה"ב שעוסק במין ובריאות נפשית, והיא החלה לדבר על הזמר אדם לאווין, סולן להקת מארון 5, שהואשם גם הוא בבגידה בארה"ב באשתו ההרה.

לדבריה, לאווין יכול היה לנהוג בצורה קצת יותר ערמומית. כשניסתה להסביר למה - אמרה שהיא "יודעת בוודאות" שלאונרדו דיקפריו לדוגמה משתמש במקורבים אליו, בדרך כלל שומרי הראש שלו, שפונים לנשים ומזמינים אותן לבית של השחקן, שם הן חותמות על חוזה סודיות על היחסים ביניהם. בהמשך אמרה שככה נוהג גם לברון ג'יימס. "אוי, אולי לא כדאי שאעשה כאן אאוטינג לכל האנשים האלה?", הוסיפיה בחיוך.

@sofiafranklyn If ur gonna cheat.. at least have some respect and LOWER UR FUCKING VOICE ADAM #lebronjames #leonardodicaprio #cheater #adamlevine ♬ original sound - Sofia Franklyn
לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
ימים לא קלים. לברון/רויטרס

עוד אמרה בנחרצות: "לברון ג'יימס עורך הרבה מאוד מסיבות שכל הנשים שנוכחות בהן נדרשות לחתום על הסכם סודיות... מה, לא ידעתם שלברון הוא בוגד?". כאשר המפיק שלה נדהם מהגילויים, פרנקלין אמרה: "כנראה שאתה וכל העולם לא ממש מבינים כמה מפוקפקים רוב האנשים".

יש לציין שהפודקאסט הוקלט לפני כחודש, אבל בימים האחרונים הגילויים צברו תאוצה בגלל שהסרטון הפך לפופולרי בטיקטוק, עם למעלה ממיליון צפיות. נציגיו של ג'יימס סירבו להגיב.

רייצ'ל בוש, "חשודה" נוספת

המאשימה הקודמת, סופיה ג'אמורה

לברון ג'יימס נשוי לבת זוגו סוואנה כבר תשע שנים. הם חברים עוד מהתיכון, ויש להם שלושה ילדים - שני הבנים ברוני וברייס והבת זורי. כבר בשנת 2000 היו האשמות שלברון לא נאמן לבת זוגו. בשנת 2020 הואשם ג'יימס בבגידה באשתו עם דוגמנית האינסטגרם סופיה ג'אמורה, שנחשבת לאוהדת שרופה של הלייקרס ומרבה לפקוד את הסטייפלס סנטר במשחקי הבית של הקבוצה.

"אני היחידה שלא אוהבת את לברון? אני מניחה שאף פעם לא אהבתי גברים שבוגדים בנשים שלהן", כתבה ארזה האליטי, אשתו של הטייט אנד של דנבר ברונקוס ניק ואנט, ותייגה את "הנואפת" ג'אמורה, שהיתה בעבר חברה קרובה שלה עד שהשתיים הסתכסכו. בשנת 2016 דוגמנית האינסטגרם רייצ'ל בוש חשפה אותו בשעת מעשה, כביכול, כשהעלתה לרשת צילומי מסך של תכתובות ביניהם בעלות אופי רומנטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully