וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן האח: "חייבים לדעת לגמור משחק מוקדם יותר, מחפשים להביא חלוץ"

מאמנה של מנצ'סטר יונייטד היה מרוצה אחרי הניצחון 0:3 על נוטינגהאם פורסט, אך נשמע ביקורתי על אי הגעתו של גאקפו: "לא רוצה לדבר על מקרה ספציפי, צריכים עוד עומק בסגל בעמדה הזו"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - נוטינגהאם פורסט 0:3/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד רשמה אתמול (שלישי) את ניצחון הבית השישי ברציפות שלה בכל המסגרות עם 0:3 קליל על נוטינגהאם פורסט. השדים האדומים נהנו מיכולת נהדרת של מרכוס רשפורד שכבש ובישל לאנתוני מרסיאל, וגם פרד השתתף בחגיגה של שחקניו של אריק טן האח בדרך להתקרב לכדי נקודה מטוטנהאם שבמקום הרביעי.

כובש השער הראשון והמבשל למרסיאל, מרכוס רשפורד, המשיך בכושר הנפלא מהמונדיאל: "בנבחרת יכולנו לעשות טוב יותר, אבל לפעמים בכדורגל זה פשוט לא קורה. הייתי חייב את הזמן הזה בין המונדיאל לחזרה לפרמיירליג להיפטר מאנרגיה שלילית. אני נהנה מאוד כאן. אנחנו מנצחים הרבה יותר משחקים העונה ורמת המשחק שלנו עלתה. אני נהנה לעשות מה שאני עושה, אני רוצה לכבוש יותר שערים. להיות ברחבה איפה שהשערים ולהוות איום גדול יותר אפילו על היריבות שלנו".

קאסמירו, שחקן מנצ'סטר יונייטד לצד דוני ואן דה בייק. GettyImages
עוד הופעה גדולה של הקשר הברזילאי. קאסמירו/GettyImages

אריק טן האח שיבח את ההופעה של קאסמירו שנבחר לשחקן המצטיין בסיום: "הרמות שהוא מביא לנו כחלק מהקבוצה הן עצומות. השחקנים חזרו מהמונדיאל והקבוצה הזאת גדלה במשך העונה וסיפקה הופעות נהדרות. כעת, המטרה שלנו להישאר ברמה הזאת, ולהמשיך להתפתח ממשחק למשחק".

המאמן ההולנדי הוסיף: "אנחנו חייבים לכבוש יותר. יצרנו כל כך הרבה מצבים, אבל בסופו של דבר לקח הרבה זמן למצוא את השלישי. אנו זקוקים לדעת לסיים את המשחק מהר יותר. שואו כבלם? זה נראה שהוא שיחק בעמדה הזאת כל הקריירה, במיוחד עם איך שהוא נראה במחצית השנייה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מרכוס רשפורד, שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
ממשיך בכושר הנפלא מהמונדיאל. רשפורד/רויטרס

טן האח דיבר גם על חלון ההעברות של ינואר, הצורך בחלוץ והעברתו של גאקפו בו חשקו באולד טראפורד ליריבה מליברפול: "אנחנו תמיד מחפשים בשוק השחקנים, אבל זה יצטרך לתאום את הרצונות שלנו ושל האנשים המקצועיים במועדון. אני לא רוצה לדבר על מקרה אינדיבידואלי וספציפי כמו גאקפו. אנחנו מחפשים חלוץ, צריכים עוד עומק לסגל עם כמות המשחקים שנותרו לנו עד סיום העונה".

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50196 משתתפים

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112973 משתתפים

במחזור הבא (שבת, 14:30) מנצ'סטר יונייטד תתארח אצל וולבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully