וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגישה בבית: מנצ'סטר יונייטד גברה 0:3 על נוטינגהאם פורסט

רשפורד (19) כבש ובישל למרסיאל (23), פרד הוסיף (87) בניצחון השישי ברציפות של השדים האדומים בכל המסגרות באולד טראפורד. העולה החדשה נותרה מתחת לקו האדום

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - נוטינגהאם פורסט 0:3/ספורט1

המחזור ה-17 של הפרמיירליג המשיך הערב (שלישי) ולאחר ניצחונה של צ'לסי על בורנמות', מנצ'סטר יונייטד פגשה את נוטינגהאם פורסט לראשונה מאז 1999 ובמשחק בין שתי אלופות אירופה לשעבר, השדים האדומים ניצחו 0:3 וניצמדו לטוטנהאם שנמצאת במקום הרביעי עם נקודה פחות.

ללא ליסנדרו מרטינס ודיוגו דאלוט, אריק טן האח נאלץ לאלתר ועלה עם לוק שואו כבלם לצד רפאל וראן. מרכוס רשפורד ששב ממונדיאל מוצלח מבחינה אישית בנבחרת אנגליה העלה את קבוצתו ליתרון (19) אחרי תרגיל חכם בקרן ממסירה של כריסטיאן אריקסן. כעבור ארבע דקות החלוץ האנגלי מצא את אנתוני מרסיאל על קצה רחבת פורסט, והצרפתי בעט כדור שטוח שוויין הנסי לא הצליח להדוף בדרך ליתרון כפול. בדקה ה-40 כדור חופשי של רנאן לודי מצא את הראש של ריאן ייטס שנגח פנימה, אך ה-VAR התערב ופסל את השער בגין נבדל של ווילי בולי בדרך לשער.

ג'סי לינגארד, אקס השדים האדומים, פתח בהרכב פורסט וירד בעקבות פציעה בדקה ה-53 לקול קריאות עידוד גם מצד אוהדי יונייטד. הלחץ של הקבוצה הביתית לסגור את הסיפור המשיך במחצית השנייה, אבל מצבים מסוכנים של וראן, אנטוני ורשפורד הסתיימו בהצלות נפלאות של השוער הוולשי של העולה החדשה. בדקה ה-87 פרד שעלה מהספסל חתם את התוצאה לאחר מסירת עומק פנטסטית של קאסמירו בשיתוף פעולה ברזילאי. ניצחון בית שישי רצוף למנצ'סטר יונייטד בכל המסגרות, פורסט עם הפסד תשיעי העונה בליגה נותרה מתחת לקו האדום.

אנתוני מרסיאל, שחקן מנצ'סטר יונייטד לצד מרכוס רשפורד. GettyImages
חגיגה באולד טראפורד. רשפורד ומרסיאל/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 6: בעיטה של רשפורד נחסמה על ידי הגנת פורסט, מלאסיה היה על הכדור החוזר ובעט לעמוד אחרי הדיפה עם הרגל של הנסי.

דקה 19: גול! תרגיל יפה בקרן עם מסירה שטוחה של אריקסן מצאה את רשפורד פנוי, והחלוץ האנגלי בעט חזק והעלה את קבוצתו ליתרון. 0:1 למנצ'סטר יונייטד!

דקה 23: גול! ארבע דקות בלבד ויונייטד מצאה את השער השני - רשפורד השתלט נהדר על כדור ארוך, עקף את ההגנה של פורסט ומצא את מרסיאל שבעט כדור שטוח שהנסי לא הצליח להדוף בדרך לרשת. 0:2 למנצ'סטר יונייטד!

דקה 32: ייטס בחן את דה חאה מרחוק, השוער הספרדי הדף עם הכתף לקרן.

דקה 38: אנטוני השתחרר יפה מקצב רחבת פורסט, אבל הכדור שלו עלה גבוה מדי מעל השער של הנסי.

דקה 40: כדור חופשי של לודי מצא את ייטס שנגח פנימה את שער השוויון. מערכת ה-VAR התערבה וראתה שהכדור פגע בבולי שהיה בנבדל בדרך לשער, והגול נפסל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מרכוס רשפורד, שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
תרגיל חכם בקרן בדרך ליתרון. רשפורד/רויטרס

דקה 50: כדור רוחב בחצי גובה של אורייה מצא את מנגאלה ברחבת החמש של דה חאה, אבל הבלגי בעט מקרוב לרשת החיצונית של השוער הספרדי.

דקה 56: מתפרצת של יונייטד עברה מרשפורד דרך פרננדש שהשאיר יפה לאנטוני, אך החלוץ הברזילאי נעצר נהדר אצל הנסי בניסיון הטוב ביותר של המארחת עד כה במחצית השנייה.

דקה 60: פרננדש עם מסירת עומק נפלאה מצא את מרסיאל והחלוץ הצרפתי נעצר פעם נוספת אצל השוער הוולשי.

דקה 67: גרנאצ'ו שעלה מהספסל יחד עם ואן דה בייק מסר להולנדי שבנגיעה העביר לרשפורד, אבל שוב זה היה הנסי שמנע שער שלישי של יונייטד.

דקה 70: הרחקה רעה של וואן ביסאקה הסתיימה בהדמנות גדולה של ג'ונסון מול דה חאה, השוער הספרדי היה במקום ומנע מחלוצה של נוטינגהאם לכבוש שער מצמק.

דקה 72: חילופי מסרות בין וואן ביסאקה לוראן ברחבה של פורסט הסתיימו עם צ'יפ של הצרפתי, אך הנסי הצליח להדוף לקרן.

דקה 87: גול! כדור עומק פנטסטי של קאסמירו מצא את פרד שעלה מהספסל באחד על אחד מול הנסי. הברזילאי לא התבלבל ובעט לפינה בדרך ל-0:3 למנצ'סטר יונייטד!

אנתוני מרסיאל, שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
הכפיל כעבור ארבע דקות. מרסיאל/GettyImages
מרכוס רשפורד, שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
בדרך להיצמד לטופ 4. רשפורד/רויטרס

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50192 משתתפים

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112965 משתתפים

המחזור ה-17 יינעל עם המפגש בין לידס למנצ'סטר סיטי (רביעי, 22:00, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully