וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפציעה של ג'יימס שמדאיגה את צ'לסי: "מאכזב שוב לאבד אותו מהר"

גראהם פוטר שמח לאחר הניצחון 0:2 על בורנמות', אך עדיין ללא תשובה לגבי היעדרותו של המגן: "נצטרך לראות מה מצבו ביממה הקרובה. הגיע לנו לנצח". האברץ פירגן למאמן: "הוא נותן לנו הרבה ביטחון"

תקציר ניצחונה של צ'לסי 0:2 על בורנמות'/ספורט1

צ'לסי חזרה הערב (שלישי) לנצח אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים עם 0:2 על בורנמות' משערים של מייסון מאונט וקאי האברץ. הבלוז שבו למקום השמיני במטרה להתקדם לעבר המאבק על מקום באירופה בעונה הבאה. הצד שהעיב על החגיגות של הבלוז היה הפציעה של ריס ג'יימס שנפגע פעם נוספת בברכו, זאת לאחר שנעדר חודשיים מהמגרשים בעקבות פציעה דומה ברגל.

גראהם פוטר, מאמן צ'לסי, סיכם את ההופעה של שחקניו: "שיחקנו כדורגל התקפי ומלהיב מול קבוצה שידעה להגן היטב. בסופו של דבר, הגיע לנו לנצח. האברץ הראה שיש לו את היכולת לשנות את העמדה שלו והתפקוד על המגרש. זה נתן לסטרלינג ופוליסיץ' את המרחב לפרוץ מהאגפים. זה נחמד שהוא פורץ משום מקום ומצליח לכבוש, הוא נמצא בכושר טוב".

על הפציעה של ג'יימס הוסיף: "אין יותר מדי מה לעדכן כרגע. נצטרך לראות ביממה הקרובה מה מצבו. מאכזב לאבד אותו כל כך מהר מיד לאחר שהוא חזר מהפציעה".

ריס ג'יימס, שחקן צ'לסי. רויטרס
פציעה שהעיבה על הניצחון החשוב. ג'יימס בוכה על הדשא/רויטרס

כובש השער הראשון, קאי האברץ, פירגן לסטרלינג ולקבוצה: "אני יודע מה סטרלינג חושב, איפה הוא אוהב לקבל את הכדורים והיינו מתוזמנים בצורה נהדרת. שמחתי לכבוש, להבקיע ולנצח יביא לנו את הביטחון לקראת רצף המשחקים הקרוב והצפוף. זאת תקופה קריטית עבורנו בעונה".

החלוץ הגרמני החמיא למאמנו: "הוא נותן לי את החופש לעשות ולתפקד היכן שאני רוצה על המגרש. אני אוהב לשמח בצורה הזאת ולקבל את הכדור גם ברחבה וגם מחוץ לרחבה. הוא מאמן שמביא הרבה ביטחון לי ולשאר השחקנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50192 משתתפים

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112965 משתתפים

במחזור ה-18 צ'לסי תתארח אצל נוטינגהאם פורסט (ראשון, 18:30) בעוד בורנמות' תארח את קריסטל פאלאס (שבת, 17:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully