וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לסאות'גייט: ריס ג'יימס צפוי להיעדר מהמונדיאל

מגנה הימני של צ'לסי בחוץ לחודשיים אחרי שנפגע בברך במשחק מול מילאן בליגת האלופות. מאמן הנבחרת יצטרך לבחור את מי יזמן במקומו כשהשם של קיריין טריפייר הוא הבולט מהמועמדים

תקציר: צ'לסי - וולבס 0:3/ספורט1

נבחרת אנגליה ספגה הערב (שבת) מכה עם הודעתה של צ'לסי על פציעתו של ריס ג'יימס, בה נאמר כי המגן הימני לא יעמוד לרשות הבלוז בחודשיים הקרובים. המשמעות היא שגארת' סאות'גייט ככל הנראה יאלץ להסתדר ללא שחקנה של צ'לסי במונדיאל בקטאר שיתחיל בעוד כחודש. כאמור, מגנה הימני של צ'לסי ונבחרת אנגליה נפצע בברך במשחק ליגת האלופות בשבוע שעבר נגד מילאן והוחלף. כעת, אושר החשש של אוהדי נבחרת שלושת האריות וקהל צ'לסי.

מהמועדון הלונדוני נמסר: "בעקבות הפציעה בברך שספג ריס ג'יימס נגד מילאן במסגרת ליגת האלופות, הוא עבר בדיקות וטיפולים במועדון וביקר אצל מומחה בסוף השבוע. אחרי התייעצות עם כל הגורמים, ריס יעבור תוכנית שיקום וצפוי להיות מחוץ למגרשים במשך שמונה שבועות".

למאמן נבחרת אנגליה, שלפני מספר שבועות היה נראה כי יעמדו לרשותו מגנים ימנים רבים, כעת יצטרך לבחור מי יחליף את ג'יימס שהיה מיועד לפתוח בהרכב שלושת האריות בקטאר. קייל ווקר וטרנט אלכסנדר ארנולד, שפתח רע מאוד את העונה, הם המועמדים הטבעיים, אך שניהם מתאוששים מפציעות שריר בימים אלה בניסיון להיות כשירים בזמן למונדיאל. המועמד החדש-ישן שעשוי לקנות את מקומו בחזרה להרכב של סאות'גייט הוא קיריין טריפייר, מגנה של ניוקאסל, שנראה נהדר מאז שחתם בינואר האחרון במדי המגפייז.

שחקן נבחרת אנגליה ריס ג'יימס. רויטרס
היה אמור לפתוח בהרכב של סאותג'ייט. ריס ג'יימס/רויטרס

נבחרת אנגליה תפתח את אליפות העולם בקטאר במשחק מול איראן ב-21.11, כאשר המגן של צ'לסי עשוי להיות כשיר רק בחודש דצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully