וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמילה ג'ורג'י חשודה בזיוף חיסוני קורונה. נחקרה במשטרת איטליה

הטניסאית היהודיה-איטלקייה עלולה להיענש בחומרה וב-WTA עוקבים אחר ההתפתחות. זוהי רק הפרשה התורנית בקריירה סוערת

סיכום אירועי היום בספורט, 27.12/ספורט1

הטניסאית היהודיה-איטלקייה, קמילה ג'ורג'י, נחקרה ביומיים האחרונים על ידי המשטרה בחשד שעשתה שימוש בתעודות חיסון קורונה מזויפות. ג'ורג'י נחקרה כחלק מפרשה נרחבת יותר, שבמסגרתה נעצרו בפברואר האחרון כמה רופאים באיטליה בחשד שהנפיקו אישורי חיסון מזויפים תמורת כסף.

ג'ורג'י חשודה בזיוף ואם היא תימצא אשמה, היא תיענש על ידי הרשויות באיטליה. אבל זו עדיין לא הצרה היחידה שלה. בתקופה בה חלו הגבלות נוקשות, האיטלקייה נעזרה בתעודות חיסון כדי להיכנס למדינות ברחבי העולם ולהשתתף בטורנירי WTA.

בהנהלת הסבב עוקבים אחר החקירה וכנראה ינקטו בסנקציות קשות כגון השעיה, אם בית המשפט באיטליה ירשיע אותה. אגב, לפני כשנה וחצי היא חלתה בקורונה והחמיצה שני טורנירים בארה"ב.

קמילה ג'ורג'י, טניסאית איטלקייה. Carmen Mandato, GettyImages
הסתבכה. ג'ורג'י/GettyImages, Carmen Mandato
sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

ג'ורג'י בת ה-30 מדורגת כעת במקום ה-66 בעולם ובשיאה דורגה במקום ה-26. היא נולדה באיטליה להורים ארגנטינאים יהודים. ב-2012 משפחתה שקלה לעלות לארץ ואביה סיפר בעבר שהוא ניהל מגעים עם איגוד הטניס הישראלי כדי שבתו תעבור לייצג את ישראל.

האב סרחיו היה חייל בצבא ארגנטינה, לחם במלחמת פוקלנד ב-1982 וידוע בסבב כאדם אגרסיבי וכוחני. בטורניר באיטליה בשנה שעברה, שופטת במשחק של ג'ורג'י הזעיקה כוח אבטחה בגלל חשש אמיתי שהוא יפגע בה אחרי שגער בה מהיציע.

בנוסף, בעבר נודע שמשפחת ג'ורג'י לקחה הלוואות כדי לממן את העלויות שכרוכות בהתחלת הקריירה של קמילה, כשהיא עדיין לא זכתה בפרסים כספיים משמעותיים - אבל סירבה להחזיר את הכסף בהמשך. אחרי מאבק משפטי ארוך שנים, המלווים והלווים הגיעו להסכם פשרה. ג'ורג'י אגב, זכתה עד כה בפרסים בגובה של קרוב ל-5.5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully