וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיכורים, מאושרים, רוקדים: הסרטון שהראה ש"ליאו מסי בתקופה היפה בחייו"

עודכן לאחרונה: 27.12.2022 / 11:28

ימים ספורים אחרי הזכייה במונדיאל, סרטון קצרצר בסגנון POV שליאו מסי העלה בעודו חוגג את חג המולד עם אשתו המחיש לעוקביו: "הוא מאוהב ומאושר"

ליאו מסי מצלם את אשתו אנטונלה רוקדת עם כוס יין במרפסת/אינסטגרם

בארגנטינה יודעים: ככה נראה ליאו מסי כשהוא מאושר, בלי שהוא בכלל נראה. בסך הכל שבוע חלף מאז גמר המונדיאל, שבו מסי סחף את נבחרתו לזכייה מתוקה בתואר היוקרתי, ומאז הוא וחבריו היו באינספור חגיגות והוכתרו כגיבורים הלאומיים במצעדי ענק.

עם זאת, כידוע, מסי הוא איש משפחה, אבא מסור ובן זוג אוהב לאשתו אנטונלה, ואין דבר שהוא יותר אוהב מאשר בת זוגו וילדיו. אתמול אנטונלה העלתה לאינסטגרם תמונה משפחתית של מסי וילדיו חוגגים את חג המולד, ועל פי סרטון שמסי עצמו העלה לרשת, ניכר שזאת אכן התקופה היפה בחייו.

כל הרשת התגייסה: כך קבע מסי את שיא הלייקים באינסטגרם
"גם בגלל רונאלדו": הסיבות שהשאירו את ליאו מסי בפריז סן ז'רמן

"הזוג הכי טוב בעולם"

מסי, משום מקום, בחר להעלות ל-409 מיליון העוקבים שלו סרטון של אנטונלה רוקדת לה במרפסת, לבדה, מחויכת ומאושרת, עם שמלה אדומה צמודה, מחזיקה בכוס יין. על פי הגולשים ברשת, "אפשר לקלוט שמסי חיי את הרגעים הכי יפים בחיים שלו, כשהוא סתם מעלה סרטונים של אנטונלה רוקדת לה", כשברקע מתנגן לו שיר אהבה לטיני ומסי חוגג את האהבה והזוגיות.

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112967 משתתפים

תגובות אחרות של גולשים ציינו את "הריקוד החושני" של אנטונלה שממחיש את הזוגיות שעדיין במיטבה, וש"אפשר להרגיש בסרטון את העיניים האוהבות של מסי מביטות בבת הזוג שלו". מנגד אחרים טענו ש"איזו זוגיות נפלאה, ניתן לחוש איך מסי עדיין מאוהב באישה שלו והיא לעולם לא נמאסת עליו". כך או כך, אין ספק שהכוכב הארגנטינאי עובר ימים מרגשים, ולא מסתיר את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully