וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן קרסנודאר מתכונן להחלפתו באיביץ': "אשאר עד שיבקשו שאעזוב"

אלכסנדר סטורוז'וק הגיב לדיווחים על מינויו הצפוי של מאמן מכבי תל אביב: "מבין את הרצון להחתים מאמן בכיר, בינתיים אני בתפקיד"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חדרה 0:5/ספורט1

קרסנודאר כבר מתכוננת לבואו של ולאדן איביץ'. מאמן מכבי תל אביב שנראה בדרך החוצה מישראל, צפוי להדריך את הצהובים-כחולים במשחק הליגה הקרוב נגד עירוני קרית שמונה אבל אמור לעזוב במוקדם או במאוחר ולהצטרף לקבוצה הרוסית שמדורגת במקום השמיני בליגה המקומית.

המאמן הנוכחי של קרסנודאר, אלכסנדר סטורוז'וק, מודע היטב לדיווחים והשמועות, וכבר מתכונן לאפשרות שיוחלף. אמש (שני) הוא אמר בריאיון לתקשורת הרוסית: "אישאר בתפקיד ואעשה הכל עד שיבקשו שאעזוב".

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
זה מתקרב. איביץ'/ברני ארדוב

"עיתונאים רבים שאלו אותי האם אני נשאר בקרסנודאר. מבחינתי, אני ממשיך להכין את הקבוצה להמשך העונה - עד שיגידו לי אחרת", אמר סטורוז'וק כשנשאל על הדיווחים בנוגע לאיביץ'. "נכון לעכשיו, המועדון לא דיבר איתי על האפשרות שאחזור לאמן את קבוצת המילואים. למעשה, לא דיברו איתי בכלל על עתידי במועדון, כך שעד שיגידו לי אחרת - אני המאמן הראשי של הקבוצה".

קרסנודאר הציעה לאיביץ' חוזה עתק, עם שכר עונתי של כשני מיליון יורו. הקבוצה הרוסית אף מתכננת לפצות את מכבי תל אביב בחצי מיליון יורו. הצהובים עובדים במרץ כדי לאתר מחליף לסרבי, שהצעיד אותם לשתי אליפויות מרשימות בקדנציה הקודמת וכעת עשוי לעזוב בעיצומו של מאבקי הצמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully