וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "עשינו כל מה שאפשר בשביל להפסיד והצלחנו לנצח"

26.12.2022 / 21:20

מאמן הפועל תל אביב המשיך לנשום אוויר פסגות אחרי שקבוצתו, מוליכת הטבלה, ניצחה את הפועל ירושלים: "נצטרך להיות טובים יותר ואת ג'ייקובן וטוקוטו כשירים". דז'יקיץ': "עם איך ששיחקנו ברבע הראשון לא נשיג כלום העונה"

סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

הפועל תל אביב גברה הערב (שני) 77:80 על הפועל ירושלים במשחק שהפך לצמוד במחצית השנייה ונותרה בפסגת ליגת העל. המארחת הירושלמית רשמה את הפסדה השלישי ברציפות, בעוד המוליכה עם ניצחון רביעי ברצף.


מאמן הפועל תל אביב, דני פרנקו, סיכם את הניצחון: "באנו לפה בגישה יוצאת מן הכלל. עשינו רבע ראשון פנטסטי, ואז אני הפרעתי לקבוצה ברבע השני שהשארתי את אדם יותר מדי דקות טובות למרות שהוא היה מצוין. אחרי הרבע הראשון לא שיחקנו טוב, היה פה מאבק, הייתה מלחמה, היה רצון, אנחנו קבוצה יותר טובה ממה שעשינו בשלושה רבעים האחרונים. עם כל הסוף, והלחץ והנהי על השריקות, היה משחק אגרסיבי וקשה לשיפוט, אני שמח שגם שהיינו מתוסכלים, ידענו לשמור את הראש מעל המים ולצאת עם הניצחון. עשינו את כל הטעויות כדי לתת את המשחק, גם הריבאונד, גם זריקות העונשין, גם חוסר היכולת לעשות עבירה בזמן. עשינו כל מה שאפשר בשביל לא לנצח, ושמח שניצחנו. זה יכול לעזור לנו כקבוצה, אני מחזיק מהקבוצה של ירושלים ברמה הקבוצתית, הפיזיות, הלכידות שלהם כקבוצה. לנצח קבוצה כזאת בחוץ זה לא דבר של מה בכך. נצטרך להיות יותר טובים. נצטרך גם את ג'ייקובן בכושר שהוא לא היום".

תומר גינת, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
עוד שבוע בפסגה. גינת/דני מרון

על כשירות ג'יי פי טוקוטו: "ג'יי פי סוחב כמה שבועות ברך נפוחה עם נוזלים, לא הצלחנו לפתור את הענין הזה, היה קל את מי לא לרשום. החלטנו לתת לו את החמישה שישה ימים האלה כדי לשפר את המצב שלו עם טיפולים אינטנסיביים. גם כשהייתי בירושלים לא היה מצב כזה, היו חמישה שחקנים שידעתי שאני רוצה שהם ישחקו. כרגע זה אצלנו זה לא המצב, יש לנו הרבה זרים שיודעים לתת דברים שונים. נצטרך לדעת לשחק טוב בכל הרכב שנהיה בו".

מאמן המנצחת הוסיף: "ברגע שעשינו שינויים קצת איבדנו את היציבות שלנו, הייתי עסוק בלנסות לרצות את כולם. במשחק הקודם ביוון לא החלטתי מי לא ישחק, ברגע ששיחקנו טוב, החלטתי לתת להרכב לרוץ. כל שחקן ישראלי אצלנו יכול להיות שחקן חמישייה בכל קבוצה אחרת, אבל אנחנו לא כל קבוצה אחרת. אנחנו רוצים להגיע למעמדים מסוימים, כל אחד ישלם מחיר מסוים, לא הכרחנו אף אחד להיות פה. התרומה של אדם לא מפתיעה, אני לא מופתע מזה. הסגנון ששיחקנו בו, זה הסגנון שמתאים לנו כקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אלכסנדר דז'יקיץ', מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
לא היה מרוצה מהרבע הראשון בעיקר. דז'יקיץ'/דני מרון

אלכסנדר דז'יקיץ', מאמן הפועל ירושלים, היה מתוסכל בסיום: "ברכות להפועל תל אביב, הם היו טובים יותר היום. נחכה להזדמנות הבאה לשחק נגדם, נקווה שננצח בפעם הבאה. הבעיה שהמשחק הוא ארבעה רבעים, איך ששיחקנו ברבע הראשון לא נשיג כלום העונה, אני לא מבין מה קרה. כשאתה נותן לקבוצה מוכשרת לשחק אתה תספוג 28 נקודות ברבע הראשון, נותן להם זריקות חופשיות, ואחרי זה היה משחק שונה עם אותם השחקנים".

על אקס הירושלמים, אדם אריאל: "אדם אריאל הוא קלע ולא צריך להיות מופתע מזה שהוא קולע שלשות. מי שלא מכיר אותו בישראל יכול ללכת הביתה. יודעים ממה הוא מתפרנס. היינו קרובים כאן וגם נגד נס ציונה בלי דוברת, אולי זאת הייתה הסיבה, זה לא סוד שאנחנו מחפשים גארד ישראלי".

דז'יקיץ' סירב להתייחס לשיפוט: "אני לא אגיב על השופטים, אני מסכים שהמשחק לא היה קל גם בשבילם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully