וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות ליוו את ווילי סימס בדרכו האחרונה: "נשמה ייחודית"

26.12.2022 / 12:00

במזג אוויר סגרירי התקיים מסע הלוויה של אחד השחקנים הגדולים שנחתו בארץ והלך לעולמו בסוף השבוע. רעייתו ספדה: "היית הסיבה שלי לחיים, לא יודעת איך אמשיך". בתו דניאל: "האבא הכי טוב בעולם"

ווילי סימס, שחקן מכבי תל אביב לשעבר נגד ברצלונה/באדיבות כאן 11

מאות בני אדם, ביניהם אנשי ספורט רבים, הגיעו היום (שני) למסע הלוויה של כדורסלן העבר ווילי סימס, שהלך לעולמו בסוף השבוע בגיל 64. לפני כארבעה חודשים עבר סימס אירוע לב, ומאז נאבק על חייו עד שנכנע ביום שישי. הוא נקבר בבית העלמין "בשביל מנוחה נכונה" בראשון לציון. בין הנוכחים היו כדורסלני עבר כמיקי ברקוביץ', טל ברודי, קרל נברסון, שמעון אמסלם, מוטי דניאל, סטנלי ברנדי, גיא גודס ורבים אחרים. בנוסף הגיעו שמעון מזרחי, צביקה שרף, עופר שלח ועוד.

רעייתו של סימס, אריאלה, ספדה: "אני כל כך מצטערת שזאת המסיבה במקום המסיבה שתחזור הביתה. אהובי, תודה שבחרת בי להעביר 39 שנים מהחיים שלך. תמיד אמרתי לך שאני ברת מזל שמצאתי את אהבת חיי. אני בטוחה שניפגש אותנו. אהובי, הבאנו שלושה ילדים יפים לעולם, שני נכדים יפים, זאת המתנה הכי גדולה שיכולת לתת לי. הנשמה שלך תמשיך במסע. שימשת דוגמא לכל כך הרבה אנשים. הייתי צריכה רק לראות אותך כדי להיות מאושרת. אמרתי לך שאתה הסיבה שלי לחיים, ואני לא יודעת איך אמשיך. תמיד אוהב אותך לעד, תנוח על משכבך בשלום, ואפגוש אותך כשניפגש".

בתו דניאל, שבעלה הוא כדורסלן העבר גל מקל: "אבא, ארבעת החודשים האחרונים היו ההזדמנות שלנו להיפרד ממך, לשתף רגשות שלא שיתפתי אותך. אני גאה שיכולתי לעמוד לצידך כמו שעמדת לידי, להיות גאה בצבע שלי ובהיסטוריה שלי. שאבתי כוחות ממך, חוש ההומור שלך יחסר לי הכי הרבה. תמיד מצאת את הזמן לצחוק. אתה נשמה ייחודית, לא ידעת שום דרך אחרת. מוזיקה הייתה גם התשוקה שלך, תמיד מוזיקה ברקע שלך, אנשים ידעו שהם לא באים רק להתאמן איתך, אלא גם למסיבה. אני אוהבת אותך ומתגעגעת אליך. אני לא מאמינה שלא אראה את השם שלך על מסך הטלפון ותשאל מה שלומי. תמיד רצית להיות מעורב, לא היססת להציע עזרה, מלהרכיב רהיטים ועד להסיע אותי באמצע הלילה. היית האבא הכי טוב בעולם, גם כשאימנת את דן ואמרת שהוא ימשיך את המסורת שלך. תמיד תהיה בלב שלי, אני אוהבת אותך".

ווילי סימס. עדי אבישי, ארכיון מעריב
אגדה. ווילי סימס במדי מכבי תל אביב/ארכיון מעריב, עדי אבישי
דניאל סימס ואמה בלוויה של ווילי סימס. ראובן קסטרו
אשתו ובתו של סימס, אריאלה ודניאל/ראובן קסטרו
גל מקל ואשתו דניאל בהלוויתו של ווילי סימס. ראובן קסטרו
דניאל ובעלה, גל מקל/ראובן קסטרו
ארונו של ווילי סימס. ראובן קסטרו
ארונו של ווילי סימס/ראובן קסטרו
בנו של ווילי סימס, גיא סימס, בהלוויתו של אביו. ראובן קסטרו
בנו של ווילי, גיא סימס, שר just the two of us/ראובן קסטרו
טל ברודי בלוויה של ווילי סימס. ראובן קסטרו
טל ברודי/ראובן קסטרו
מיקי ברקוביץ', צביקה שרף בלוויה של ווילי סימס. ראובן קסטרו
מיקי ברקוביץ' וצביקה שרף/ראובן קסטרו
כדורסלן העבר קרל נברסון בהלוויתו של ווילי סימס. ראובן קסטרו
קרל נברסון/ראובן קסטרו
שמעון אמסלם בהלוויתו של ווילי סימס. ראובן קסטרו
שמעון אמסלם/ראובן קסטרו
שמעון מזרחי בלוויה של ווילי סימס. ראובן קסטרו
שמעון מזרחי/ראובן קסטרו
עופר שלח עם אריאלה סימס בהלוויתו של ווילי סימס. ראובן קסטרו
עופר שלח עם אריאלה סימס/ראובן קסטרו
הלוויתו של ווילי סימס. ראובן קסטרו
דרכו האחרונה של ווילי סימס/ראובן קסטרו
עומרי כספי בהלוויתו של ווילי סימס. ראובן קסטרו
עומרי כספי/ראובן קסטרו
משפחת סימס בלוויה של ווילי סימס. ראובן קסטרו
משפחתו של ווילי סימס/ראובן קסטרו

סימס, שנולד ב-1958 בארצות הברית והגיע ארצה לאחר שהשתתף במכביה, הפך לאחד השחקנים הגדולים שנחתו בישראל. קבוצתו הראשונה בארץ הייתה מכבי חיפה, אליה הצטרף בשנת 1981. לאחר מכן עבר גם בהפועל תל אביב (1983-1985) ואליצור נתניה (1985-1987), לפני שהוחתם על ידי מכבי תל אביב בקיץ 1987.

בשורות הצהובים זכה בחמש אליפויות ושלושה גביעים, והעפיל פעמיים לגמר גביע אירופה. ב-1992 עבר להפועל אילת, בה שיחק במשך ארבע שנים, ואת הקריירה סיים במדי מכבי חדרה ב-1999.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully