וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשני: הפועל ת"א בירושלים, בני הרצליה תישאר מחוץ לגביע אם תפסיד

המחזור ה-11: קרב גדול בין האדומות ייערך בבירה, מחזיקת הגביע חייבת לנצח את גלבוע/גליל כדי לא לאבד את תארה בלי לשחק עליו

תקציר: פרומיתאס - הפועל תל אביב 100:83/ספורט1

המחזור ה-11 בליגת העל יינעל מחר (שני), כשבמוקד הערב יעמוד המשחק המסקרן בעיר הבירה, שם תארח הפועל ירושלים את מוליכת הטבלה הפועל תל אביב. נועלת הטבלה, הפועל גלבוע/גליל שפיטרה אתמול את המאמן רמי הדר, תצא למשחק חוץ נגד בני הרצליה.

ליוואי רנדולף, הפועל ירושלים. לירון מולדובן
הפועל ירושלים בריצה מרשימה/לירון מולדובן

הפועל ירושלים - הפועל תל אביב (18:00)

הריצה המרשימה של הפועל ירושלים בחודשיים האחרונים הובילה אותה לשלב הבא בליגת האלופות ללא צורך בפלייאין, ובבירה יוכלו להתמקד כעת במסגרת המקומית. הקבוצה של אלכסנדר דז'יקיץ' יודעת שמלבד יוקרה, למשחק נגד הפועל תל אביב יש חשיבות גדולה שכן הפסד עלול לגרור עמו הגרלה קשה יותר ברבע גמר גביע המדינה, בעוד ניצחון ישאיר לירושלמים סיכוי לסיים את הסיבוב הראשון ברביעייה העליונה בטבלה. ברנדון בראון ומארקס מייריס מחוץ לסגל. במקביל, במועדון ממשיכים בניסיונות לצרף גארד ישראלי במקומו של נועם דוברת שגמר את העונה בשל פציעה.

הפועל תל אביב לא שיחקה בליגת העל בשבוע שעבר בעקבות דחיית המשחק נגד בני הרצליה, ולקבוצה של דני פרנקו יש שני משחקי השלמה במהלך הפגרה מהיורוקאפ. לפני שיתפנו להשלים את הסיבוב, רוצים האדומים לרשום ניצחון יוקרתי על חשבון יריבה עליה גברו ברבע גמר גביע ווינר לפני כמעט שלושה חודשים. ג'ייקובן בראון שב לסגל אחרי שלא שיחק בניצחון על פרומיתאס, כשג'יי פי טוקוטו נותר בחוץ.

את המשחק תקדיש הפועל ירושלים למען ילדי ארגון שלוה. הקבוצה מאמצת את ילדי שלוה, מארחת אותם במשחקים ואף מפעילה חוג כדורסל לילדים עם מוגבלויות בשיתוף מחלקת הנוער של הקבוצה. בחנוכה, כמיטב המסורת, יתארחו הילדים במשחק, יעלו לטקס הצגת השחקנים וישחקו על הפרקט במחצית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מוריס קמפ, שחקן בני הרצליה. דני מרון
בני הרצליה חייבת לנצח כדי לשחק בגביע. מוריס קמפ/דני מרון

בני הרצליה - הפועל גלבוע/גליל (19:30)

בני הרצליה הודחה מאירופה בשבוע שעבר עם הפסד ביתי מאכזב לפריסטרי, וכעת תתמקד הקבוצה של אורן אהרוני רק במסגרת המקומית. להרצליה יש בסגל שבעה זרים כשירים, ובמועדון יקבלו החלטה בקרוב האם להיפרד מאחד לפחות ולהישאר עם סגל מדולל יותר. בינתיים יודעים במועדון שרק שני ניצחונות, על גלבוע מחר ובמשחק ההשלמה מול הפועל תל אביב, יעלו אותם לרבע גמר גביע המדינה, בעוד הפסד אחד ידיח אותם וימנע מהם את האפשרות לשמור על התואר בו זכו בעונה שעברה.

גלבוע/גליל הפכה בשבוע שעבר לקבוצה הראשונה בליגת העל שמפטרת מאמן העונה, כשנפרדה מרמי הדר אחרי 10 מחזורים. במועדון עדיין לא מינו מחליף ואת מקומו של הדר על הקווים תופס נכון להיום עוזרו גוני יזרעאלי, שידריך לראשונה בקריירה משחק כמאמן ראשי. בקבוצה יודעים שהם יהיו חייבים להתחיל לרשום ניצחונות בקרוב, אחרת יהיה להם קשה מאוד לצאת מהמקום האחרון אליו נקלעו.

תוצאות השבת בליגת העל:

הפועל אילת - הפועל חיפה 94:79
עירוני קרית אתא - הפועל חולון 97:85

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully