וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול ניצחה 1:3 את אסטון וילה, ניוקאסל עלתה למקום השני

סלאח כבש (5), בישל לוואן דייק (37) ובייצ'טיץ' (81) הוסיף שער בכורה, ווטקינס (59) צימק. 0:3 למגפייז בלסטר, שלישיות גם לפולהאם (ללא סולומון) ולברייטון

תקציר: אסטון וילה - ליברפול 3:1/ספורט1

המונדיאל חלף עבר, והיום (שני) אנחנו מקבלים את אחד הרגעים הגדולים ביותר שיש לפרמיירליג להציע מדי שנה - מחזור הבוקסינג דיי. המוליכה ארסנל תקווה להגדיל את הפער בפסגה כשתארח את ווסטהאם. קודם לכן, ליברפול גברה על אסטון וילה, ניוקאסל הלוהטת פירקה בחוץ את לסטר ועלתה כבר למקום השני. פולהאם הביסה את קריסטל פאלאס בדרבי לונדוני ללא מנור סולומון. מי שפתחו את המחזור החגיגי הן ברנטפורד וטוטנהאם שנפרדו ב-2:2 דרמטי.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול כובש שער. רויטרס
השתווה לקני דלגליש. מוחמד סלאח כובש/רויטרס

אסטון וילה - ליברפול 3:1

החזרה מפגרת המונדיאל התחילה לא כל כך טוב עבור הבחורים של יורגן קלופ עם הפסד 3:2 למנצ'סטר סיטי בשמינית גמר גביע הליגה. עם איבוד התואר הראשון העונה, הגיעה ליברפול לוילה פארק בניסיון לרשום ניצחון שלישי ברצף בפרמיירליג ולשוב למקום השישי. בדקה החמישית כדור נפלא של טרנט אלכסנדר ארנולד עם החלק החיצון של הנעל מצא את אנדי רוברטסון שהמשיך בנגיעה עם החיצון למוחמד סלאח בשער הראשון במשחק. זה היה הבישול ה-54 של המגן הסקוטי שהפך לשחקן ההגנה עם הכי הרבה בישולים בהיסטוריה של הפרמיירליג. לחלוץ המצרי זה היה השער ה-172 במועדון, ובכך הוא השתווה לאגדת ליברפול, קני דלגליש, במקום השביעי של כובשי המועדון בכל הזמנים. בדקה ה-37 וירג'יל ואן דייק הוסיף את השני לשחקנים בירוק לאחר מסירה של סלאח ברחבה של אולסן. המארחת מברמינגהאם חזרה למשחק בדקה ה-59 עם נגיחה מדויקת של אולי ווטקינס פנימה אחרי הגבהה מוצלחת של דוגלאס לואיז. בדקה ה-79 סטפן בייצ'טיץ' בן ה-18 החליף את הקפטן, ג'ורדן הנדרסון, וכעבור שתי דקות כבש מקרוב את השלישי של ליברפול בדרך לשלוש נקודות יקרות במאבק על אירופה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
וירג'יל ואן דייק שחקן ליברפול חוגג שער. רויטרס
יודע לכבוש גם עם הרגל. וירג'יל ואן דייק/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 5: גול! אלכסנדר-ארנולד מצא במסירת אומן את רוברטסון שנשאר בצד ימין אחרי הרמת קרן, והמגן הסקוטי המשיך עם פאלש משלו לעבר סלאח שלא התקשה לכבוש מקרוב. 0:1 מוקדם לליברפול.

* המצרי השתווה בכך לקני דלגליש במקום השביעי בכובשי ליברפול בכל הזמנים עם 172 שערים, רק שהוא עשה את זה ב-276 משחקים ואילו דלגליש ב-515.

דקה 20: הבלם מאטיפ נגח פנימה אחרי כדור חופשי שהרים רוברטסון מצד שמאל, אבל השער נפסל בגלל נבדל.

דקה 28: ניסיון הרחקה כושל של קונסה הציב את נונייס לבדו מול אולסן, אבל החלוץ האורוגוואי בחר לבעוט מהאוויר והשוער עצר עם הרגל.

דקה 37: גול! הגנת וילה לא הסתדרה עם כדור קרן, סלאח השתלט ברחבה והשאיר לבלם ואן דייק שבעט פנימה בשמאל, עם עזרה קטנה מהרגל של קונסה. 0:2 לליברפול.

דקה 45+2: כדור חופשי של סלאח מצד ימין מצא את נונייס לבדו ברחבה, אבל החלוץ המשיך בנגיעה ישירות אל ידיו של אולסן.

אולי ווטקינס, שחקן אסטון וילה לצד טיירון מינגס. רויטרס
החזיר את אסטון וילה לעניינים. ווטקינס ומינגס/רויטרס

דקה 46: פתיחה סוערת למחצית השנייה עם בעיטה מדויקת לרשת של אולי ווטקינס, אבל החלוץ האנגלי נתפס בעמדת נבדל והשער נפסל.

דקה 51: מתפרצת של ליברפול עברה דרך מוחמד סלאח שהגיע לאחד על אחד מול רובין אולסן, אבל בעט ישר לרגליו.

דקה 53: כדור שהורחק מהגנת אסטון וילה הגיע עד פאביניו והקשר הברזילאי בעט מחוץ לרחבה של אולסן כדור שחלף ליד העמוד של השוער השבדי.

דקה 59: גול! הגבהה נהדרת של דוגלאס לואיז מצאה את אולי ווטקינס פנוי ברחבת ליברפול והאנגלי נגח פנימה לפינה הרחוקה. אסטון וילה צימקה ל-2:1!

דקה 75: עוד מתפרצת של ליברפול עם מסירה גדולה של סלאח מצאה את נונייס, אבל החלוץ החמיץ מול אולסן.

דקה 81: גול! נונייס הוציא כדור רוחב שנהדף על ידי אולסן, אך סטפן בייצ'טיץ' הצעיר שעלה מהספסל כבש שער בכורה אחרי שעקף את השוער השבדי בדרך ל-1:3 לליברפול!

שחקני ליברפול חוגגים עם סטפן בייצ'טיץ' (מימין). Michael Steele, GettyImages
שער בכורה בבוגרים. בייצ'טיץ'/GettyImages, Michael Steele
הארי קיין טוטנהאם חוגג. רויטרס
החל את הקאמבק של טוטנהאם. הארי קיין/רויטרס

צפו ב-2:2 בין טוטנהאם לברנטפורד

תקציר: ברנטפורד - טוטנהאם 2:2/ספורט1

ברנטפורד - טוטנהאם 2:2

התרנגולים שבו מפגרת המונדיאל ועלו כמעט בהרכב הכי חזק שלהם, כולל שחקנים כמו איבן פרישיץ', הארי קיין ויונג מין סון. אפילו הוגו לוריס שוער נבחרת צרפת שהפסידה בגמר לארגנטינה היה בסגל וישב על הספסל כשהחיסורים היחידים היו של רישרליסון הפצוע וכריסטיאן רומרו האלוף הטרי. אלא שעל הדשא היתה רק קבוצה אחת במחצית הראשונה וזו לא היתה טוטנהאם. ויטלי יאנליט הגרמני עשה 0:1 מהיר למארחים עם דחיקה מקרוב אחרי הדיפה לא טובה של פורסטר ואיבן טוני הסקורר של המארחים הכפיל בדקה ה-54 עם דחיקה נוספת אחרי טעות בהגנת האורחים. אלא שטוטנהאם, שבמחזור הקודם לפני הפגרה הפכה פיגור 3:1 מול לידס ל-3:4, לא התייאשה והחלה בקאמבק שלה עם שער נגיחה יפה של הארי קיין בדקה ה-65. שש דקות חלפו עד שפייר הויביירג השווה עם בעיטה מדוייקת מתוך הרחבה. האורחים המשיכו ללחוץ ובדקה ה-34 כמעט השלימו מהפך, אבל קיין נגח כדור למשקוף. טוטנהאם נותרה רביעית בעקבות התיקו הזה, אבל ניוקאסל תפתח על פניה פער של שלוש נקודות אם תנצח במשחק המאוחר שלה.

ג'ואלינטון ניוקאסל חגיגות. רויטרס
בלתי ניתנת לעצירה. ניוקאסל/רויטרס

צפו בתקציר ניצחונה של ניוקאסל 0:3 על לסטר

תקציר: לסטר - ניוקאסל 3:0/ספורט1

לסטר - ניוקאסל 3:0

גם אם מוציאים מהמשוואה את משחקי ההכנה האחרונים, ניוקאסל סופרת שמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות ותאמינו או לא, היא עקפה אפילו את מנצ'סטר סיטי ועלתה למקום השני, כאשר כרגע היא נראית כמו מועמדת בטוחה לשחק בליגת האלופות בתום העונה. כריס ווד פתח את הסכר עם פנדל מדויק אחרי 3 דקות ומיגל אלמירון הלוהט הכפיל כעבור ארבע דקות במבצע קבוצתי כדי לכבוש את שערו השמיני בתשעת המשחקים האחרונים. ג'ואלינטון קבע 0:3 עוד לפני ההפסקה (32) ובמחצית השנייה המארחת האומללה תקפה, אך בקושי סיכנה את השער של ניק פופ.

אלכסנדר מיטרוביץ' שחקן פולהאם נוגח לרשת קריסטל פאלאס. רויטרס
שני בישולים ושער. אלכסנדר מיטרוביץ'/רויטרס

צפו בתקציר ניצחונה של פולהאם 0:3 על קריסטל פאלאס

תקציר: קריסטל פאלאס - פולהאם 3:0/ספורט1

קריסטל פאלאס - פולהאם 3:0

מנור סולומון נפצע רגע אחרי מחזור הפתיחה של הפרמיירליג, ונאלץ לעבור ניתוח בברכו. הוא קיווה לחזור היום לסגל של מרקו סילבה, אך לא התאושש לחלוטין מהפציעה ושוב נותר בחוץ. אלא שהקבוצה שלו הסתדרה מצוין בלעדיו, גם בזכות השופט שהרחיק למארחים שני שחקנים והפך את העבודה של העולה החדשה להרבה יותר קלה. אלכסנדר מיטרוביץ' הנפלא סידר את הראשון של בובי ריד (31) ושלוש דקות לאחר מכן טריק מיטשל הורחק באדום ישיר. בדקה ה-57 המארחים נותרו כבר בתשעה שחקנים אחרי שג'יימס טומקינס קיבל צהוב שני. פאלאס החזיקה מעמד 14 דקות בחיסרון של שני שחקנים עד שמיטרוביץ' רשם בישול נוסף לטים רים האמריקאי, שכבש שער פרמיירליג ראשון בקריירה שלו. מיטרו בעצמו התכבד בקינוח (80) והשלים משחק נהדר מבחינתו.

צפו בניצחונה של ברייטון

תקציר: סאות'המפטון - ברייטון 3:1/ספורט1

משחקים נוספים

אברטון - וולבס 2:1
לאברטון: ג'רי מינה (7), לוולבס: דניאל פודנסה (22), ריאן איט נורי (90+5)

סאות'המפטון - ברייטון 3:1
לברייטון: אדם ללאנה (14), רומן פרו (עצמי, 35), סולי מארץ' (56). לסאות'מפטון: ג'יימס וורד פראוס (73)

המשך מחזור הבוקסינג דיי

צ'לסי - בורנמות' (שלישי, 19:30, ספורט1)

מנצ'סטר יונייטד - נוטינגהאם פורסט (שלישי, 22:00, ספורט1)

לידס - מנצ'סטר סיטי (רביעי, 22:00, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully