וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן קוז'וך: "מעבר של קארצב לחיפה? ממה שאני יודע, זה לא עומד על הפרק"

מאמן מכבי נתניה התייחס לשמועות בנוגע לעתידו של הקשר שייעדר נגד האלופה (שני, 20:30). על מעמדו: "מהיום הראשון הרגשתי תמיכה מלאה". חזיזה יחזור מנגד, בטובינסיקה ימשיך להיעדר

מחזור 15הסתיים26/12/2022
מכבי נתניה
    0
    • (54) שרי
    • (78) דוד
    מכבי חיפה
    תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:4 על מכבי נתניה/ספורט1

    מכבי נתניה

    נתניה תופיע למשחק ללא עדן קארצב, שהורחק במשחק הסוער נגד בית"ר ירושלים בשבוע שעבר. היהלומים ינסו לשחזר את היכולת הטובה שהציגו במשך 20 דקות במחצית השנייה בטדי, ולא להציג שוב את אותה הגנה רכה וחדירה שהראו ביתר הדקות. על פי האימון המסכם שנערך היום, נראה שהמאמן רן קוז'וך והמנהל המקצועי אלמוג כהן החליטו על מספר שינויים בהרכב: כארם ג'אבר ועידו וייר, שנכנסו כמחליפים בטדי, יפתחו הפעם בהרכב כאשר עומרי גנדלמן יוסט לקישור במקומו של קארצב המורחק. איתן אזולאי צפוי לפתוח גם הוא, וההתלבטות בחלק הקדמי היא בין לירן רוטמן ואמיר ברקוביץ', כשנראה שהאחרון יקבל עדיפות.

    לקראת המשחק, ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בהשתתפות קוז'וך וג'אבר. "התחושות היו לא טובות אחרי המשחק נגד בית"ר. נראינו לא טוב בחלקים גדולים מהמשחק, אבל תיקנו מה שהיה צריך, דיברנו על מה לא היה טוב", אמר קוז'וך. "יש לנו חוב כלפי הקהל שלנו, וגם כלפי עצמנו. כמו שאחרי ניצחונות לא יצאתי בחוצות העיר, גם פה אותו דבר. היה לי לא נעים, אני כל הזמן מבקר את עצמי. התחושות היו קשות, אני לא אוהב להפסיד, אבל ההתייחסות שלי למשחק הזה הייתה כמו אחרי כל משחק. לי היה ברור מהיום הראשון שיש לי תמיכה מלאה מהמועדון".

    על האפשרות שעדן קארצב יעבור למכבי חיפה אמר קוז'וך: "ממה שאני יודע זה לא נמצא על הפרק. ככל שאני יודע, מעבר כזה לא רלוונטי כרגע".

    כרם ג'אבר הוסיף: "עכשיו הזמן שלנו לתקן, אחרי שעשינו לא מעט טעויות. גם שנה שעברה וגם השנה יש לנו דרך, ואנחנו רוצים ללחוץ כל קבוצה בכל מגרש כדי לנצח. אני מקווה שנראה את זה מחר".

    הרכב משוער: איתמר ניצן, כארם ג'אבר, רז שלמה, פלאמן גלאבוב, עידו וייר, עומרי גנדלמן, איתן אזולאי, בוריס אנו, אמיר ברקוביץ', פטריק טוומאסי, איגור זלאטנוביץ'.

    האזינו: רענן ברנובסקי על ההכנות של מכבי נתניה

    רן קוז'וך, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
    מקבל גב. קוז'וך/ברני ארדוב

    אביב אברהם, קפטן מכבי נתניה, הגיע יחד עם שחקנים נוספים של הקבוצה לשמח את ילדי מתנ''ס חפציבה בנתניה. שחקני הקבוצה חגגו ושרו עם הילדים במתנ''ס. האירוע התקיים ביוזמת חברת "תן ביס" שגם תרמו מארזי בצק ועוד מטעמים.

    אביב אברהם. תן ביס,
    אביב אברהם במתנ"ס/תן ביס

    מכבי חיפה

    ברק בכר יקבל מחר בחזרה את דולב חזיזה, בעוד דילן בטובינסיקה ימשיך להיעדר. "אני רוצה את כאב הראש הזה, זה נותן לי כמאמן יותר אפשרויות. אני שמח שעוד שחקנים חוזרים ומקווה שבמשחק הבא יחזרו כבר כולם", אמר המאמן על הסגל שמתמלא. "אף משחק הוא לא פשוט בליגה, אבל שנה שעברה לא ניצחנו פעמיים את נתניה. יש להם קהל טוב וקבוצה טובה, אבל אנחנו רוצים להמשיך את התקופה הטובה שלנו. אנחנו רוצים לשפר הרבה דברים שהיו פחות טובים במשחק הקודם, ורוצים להמשיך את הרצף שלנו".

    על רקע האפשרות שנטע לביא יעזוב, הקפטן לא צפוי לפתוח והירוקים אמורים להמשיך עם ה-11 שניצחו את בני סכנין בשבוע שעבר, מה שאומר שמאוויס צ'יבוטה ימשיך לקבל קרדיט באגף שמאל ודין דוד יחבור לפרנזי פיירו בהתקפה. עומר אצילי, שכבש שלושער לרשת נתניה בסיבוב הראשון, יחפש את שערו ה-11 בליגה העונה.

    בינתיים הודיעה מכבי חיפה כי כל הכרטיסים למשחק הביתי מול הפועל באר שבע ביום ראשון אזלו.

    דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה הפצוע. מאור אלקסלסי
    אמור לקבל דקות. חזיזה/מאור אלקסלסי

    טריוויה

    * 135 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי חיפה מובילה 39:66 בניצחונות ועוד 30 משחקים לא הוכרעו.

    * ב-10 מפגשי הליגה האחרונים, המאזן עומד על 1:8 למכבי חיפה בניצחונות ועוד משחק שהסתיים ב-1:1. הניצחון היחיד של מכבי נתניה היה 0:3 ביתי באפריל האחרון.

    * מכבי חיפה מגיעה אחרי שבעה ניצחונות ליגה רצופים. בעונה שעברה היו לה 10 ברצף.

    * האלופה היא היחידה שעדיין לא סיימה בתיקו העונה בליגה. למכבי נתניה עדיין אין תיקו בבית: שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אוראל גרינפלד
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 11317

    מי ספורטאי השנה של 2022?

    ליאונל מסי
    קיליאן אמבפה
    קארים בנזמה
    סטפן קרי
    ארמנד דופלנטיס
    רפאל נדאל
    112965 משתתפים

    מי ספורטאית השנה של 2022?

    בת' מיד
    איגה שביונטק
    סידני מקלאפלין
    טובי אמוסאן
    יולימאר רוחאס
    אג'ה ווילסון
    50192 משתתפים

    תוצאות השבת:

    מכבי תל אביב - הפועל חדרה 0:5
    הפועל ירושלים - עירוני קרית שמונה 1:1
    הפועל חיפה - מכבי בני ריינה 0:0
    סקציה נס ציונה - מ.ס. אשדוד 0:2
    הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים 2:3

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully