וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצת 0:19 למילאנו בדקות הסיום מול מונאקו, ברצלונה הופתעה

בליץ איטלקי ללא מסינה החולה והיינס המורחק סידר 71:79, הקטאלנים נכנעו לוולנסיה ובפסגת היורוליג נוצר תיקו מחומש. שיא קריירה לקינן אוואנס בניצחון ז'לגיריס על באיירן, אנאדולו טיילה מול פאו

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 21.12/ספורט1

המחזור ה-15 ביורוליג הגיע הערב (שישי) לסיומו עם כמה סיפורים גדולים במיוחד. מילאנו הפתיעה את מונאקו עם בליץ בדקות הסיום, ברצלונה הפסידה בוולנסיה ובעקבות שתי התוצאות הללו נוצר תיקו מחומש בפסגת היורוליג. האלופה המכהנת אנאדולו אפס טיילה מול פנאתינייקוס, קינן אוואנס קלע שיא קריירה בניצחון ז'לגיריס קובנה על באיירן מינכן.

וויל קלייברן, שחקן אנאדולו אפס. Huseyin Yavuz / dia images, GettyImages
לא ריחם על פאו. קלייברן/GettyImages, Huseyin Yavuz / dia images

אנאדולו אפס - פנאתינייקוס 69:88

העונה הלא יציבה של הטורקים נמשכת. מחזיקת היורוליג החלה רע, המשיכה עם חמישה ניצחונות רצופים ובשבוע שעבר נכנע הפעמיים, אך הערב שבה למסלול הניצחונות עם תצוגה חד צדדית מול הירוקים כבר מהרגע הראשון. המארחת עלתה ליתרון דו ספרתי כבר אחרי תשע דקות, ומשם לא הביטה לאחור בדרך ל-26:42 בהפסקה. האורחת ניסתה לצמק, אך אנאדולו לא הורידה רגל מהגז בדרך לניצחון לעיני הקהל הביתי. הרכש הנוצץ מהקיץ וויל קלייברן בלט עם 23 נקודות, דוויין בייקון בלט מנגד עם 20. במחזור הבא (חמישי, 21:05), תתארח הקבוצה הטורקית אצל מכבי תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קינן אוואנס, שחקן ז'לגיריס קובנה. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
שיא קריירה. אוואנס/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

ז'לגיריס קובנה - באיירן מינכן 67:75

העונה הנהדרת של הליטאים בכלל, ושל קינן אוואנס בפרט, נמשכה עם ניצחון על הבווארים שסידר להם מאזן 7:8. אקס מכבי תל אביב התפוצץ עם שיא קריירה של 32 נקודות שהשאירו את הירוקים חזק במאבק על הטופ 8, בעוד הבווארים המדשדשים בתחתית נאלצו להסתדר בדקות האחרונות ללא מאמנם אנדראה טרינקיירי שהורחק. אקס אחר של ליגת העל, קורי וולדן, בלט עם 18 נקודות בצד השני.

ברנדון דייויס, שחקן מילאנו. Roberto Finizio, GettyImages
ערב חלומי למילאנו. דייויס/GettyImages, Roberto Finizio

מילאנו - מונאקו 71:79

אחרי שקטעה רצף של תשעה הפסדים רצופים, מילאנו מתחתית הטבלה הצליחה לחבר שני ניצחונות בזכות אחד הקאמבקים המרשימים של העונה. ללא המאמן אטורה מסינה החולה, מונאקו והאקס מייק ג'יימס כבר הובילו ב-16 הפרש באיטליה. קייל היינס הורחק אחרי שתי עבירות טכניות ברבע השלישי, אך במקום לקרוס, מילאנו חזרה מהקבר. ריצת 0:19 תוך ארבע דקות, אותה הוליך בילי בארון, הותירו את מונאקו בידיים ריקות ובהלם מוחלט. בארון קלע 23, ג'יימס בלט עם 24 שלא הספיקו לניצחון.

שחקן ברצלונה ניקולאס לאפרוביטולה. Fran Santiago, GettyImages
השווה שיא קריירה, זה לא הספיק. לאפרוביטולה/GettyImages, Fran Santiago

ולנסיה - ברצלונה 83:84

הפתעה גדולה בדרבי הספרדי, שיצר בפסגת היורוליג תיקו מחומש בין ברצלונה, מונאקו, פנרבחצ'ה, ריאל מדריד ובאסקוניה. המשחק היה צמוד לכל אורכו, אך המארחת ברחה ל-69:79 כשנותרו עוד למעלה משלוש דקות לבאזר. ניקולאס לאפרוביטולה השאיר את האורחת בחיים ושלשה של ניקולה מירוטיץ', אחרי שבע החטאות מחוץ לקשת, הקטינה ל-81:80 כשנותרו עוד 15 שניות לסוף. אקס מכבי תל אביב כריס ג'ונס דייק שלוש פעמים מהקו, שלשה של ניקולה קאליניץ' על הבאזר רק צמצמה את ההפרש לנקודה. ג'אסייל ריברו הוביל את המנצחת עם 16 נקודות, ניקולאס לאפרוביטולה השווה שיא קריירה עם 28 נקודות אך סיים את הערב כמנוצח.

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50190 משתתפים

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112963 משתתפים

תוצאות יום חמישי ביורוליג:

אלבה ברלין - מכבי תל אביב 83:70
פנרבחצ'ה - פרטיזן בלגרד 73:72
אולימפיאקוס - הכוכב האדום בלגרד 90:86
באסקוניה - וירטוס בולוניה 79:90
ריאל מדריד - וילרבאן 73:92

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully