וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א לא צפויה לערוך שינויים, פדידה שוב ייעדר בחדרה

עודכן לאחרונה: 23.12.2022 / 15:18

איביץ' מרוצה מה-11 שניצחו את ריינה ומכושרו של זהבי, אך הזהיר. נימני: "הסגנון שלנו? המטרה מקדשת את האמצעים" (שבת, 15:00, ספורט1)

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 6:0/ספורט1

מכבי תל אביב

אחרי שפתחה את הסיבוב השני ברגל ימין עם ניצחון חוץ בנוף הגליל על בני ריינה, חוזרת מכבי תל אביב לבלומפילד ואחרי חודשיים, בתוכם פגרת המונדיאל, תוכל ליהנות לראשונה מאצטדיון כמעט מלא (שבת, 15:00, ספורט1). בשני משחקי ליגה ביתיים ובמשחק גביע טוטו אחד היו שערים 10-11 סגורים בשל עונש שהושת על הקבוצה עקב אירועי הדרבי ומחר חוזר הקהל למלא את האצטדיון.

ולאדן איביץ' לא צפוי לערוך שינויים רבים בהרכב שלו ביחס לזה שפתח מול בני ריינה והוא שוקל להשאיר את אותו הרכב. דרק לוקאסן שהתקדם מאוד ונחשב לשחקן ההגנה הטוב של איביץ' כרגע, ימשיך במרכז ההגנה כאשר מצד שמאל על הקו אמור להמשיך בהרכב יונתן כהן. דור פרץ, אבי ריקן ואוסקר גלוך אמורים להמשיך יחד בקישור כשבהתקפה ערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ'. לאחרון לא היה משחק טוב מול ריינה, אבל במועדון מאמינים שהוא יחזור מהר מאוד להבקיע. "בסיבוב הקודם היה קל מול הפועל חדרה, אבל זו קבוצה אחרת לגמרי עכשיו ואנחנו ניתקל ביריבה הרבה יותר קשה", אומרים במכבי תל אביב.

בקבוצה מקווים לא להסתבך בסוג משחק כמו זה שהיה מול הפועל חיפה לפני הפגרה אז הצליחה מכבי תל אביב להבקיע שער בודד רק בדקה ה-98. מנגד, גם לא רוצים לראות משחק בו הקבוצה מבקיעה בהתחלה כמו נגד ריינה אבל מתקשה מאוד לתרגם את היתרון שלה באיכות לשער נוסף. "צריך למצוא מהר את השער הראשון אבל לדעת להרוג את המשחק בהמשך", סיכמו.

דריק לוקאסן, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
צפוי לשמור על המקום בהרכב. לוקאסן/אריאל שלום

הפועל חדרה

הקבוצה שלא ניצחה בחמשת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות תתארח אצל מכבי תל אביב בבלומפילד ותנסה להימנע מתבוסה נוספת, כפי שספגה מהצהובים בסיבוב הראשון. המאמן אסף נימני צפוי לשמור על מרבית ההרכב שפתח במחזור האחרון נגד הפועל ירושלים למעט שינוי אחד, כאשר דיא לבאבידי ישוב להרכב על חשבונו של רון אונגר. פיליפ איפולה החלים כמעט לחלוטין מהפציעה ברגלו, אך בצוות המקצועי העדיפו שלא לסכנו והוא ינוח משחק נוסף כדי להיות מוכן למשחק הבא נגד בני ריינה. שחקן נוסף שייעדר מחר הוא הקשר סער פדידה, ששוב נפצע השבוע והרגיש כאבים בשריר הירך האחורי וגם הוא מחוץ לסגל.

המאמן אמר לקראת המשחק: "אנחנו בשלבי חזרה מפגרת המונדיאל, ניכנס לכושר המשחק שלנו ונראה קבוצה שמתגבשת ומתחברת . עברנו שבוע אימונים טוב ומצפים למחר".

על המפגש עם הצהובים הוסיף המאמן: "אין ספק שהמשחק מול מכבי תל אביב בסיבוב הראשון היה המשחק שביצע את התפנית מבחינת החשיבה שלנו. הגענו אחרי ארבעה ניצחונות בגביע הטוטו וזה התפוצץ לנו בפנים בצורה לא פשוטה. באנו מול מכבי בגישה אחרת, עם מחשבה אחרת, וכולם יודעים איך זה הסתיים, כי זה התפוצץ לנו בפנים. אין ספק שנגיע מחר בחשיבה אחרת, אנחנו מכבדים את הקבוצות מולנו. אנחנו למדנו המון מהמשחק הזה מול מכבי תל אביב המון ונעשה הכול כדי שזה לא יחזור לעצמו".

על התלונות כנגד צורת המשחק של חדרה: "אני מבין שסגנון המשחק שלנו ביחס למיקום, יוצר באזז והרבה ריקושטים, אבל כולם צריכים להבין שלי הובהר בצורה מאוד מאוד ברורה מההנהלה, שהציפייה היא להשאיר את הקבוצה בליגה כמה שיותר מהר. אנחנו לא מסתכלים על הטבלה, המיקום שלנו כיום הוא כמו שמש משקרת ואנחנו צריכים לדעת את המקום שלנו והיעד שלנו. אם נבטיח את ההישארות שלנו בשלב מוקדם, אני מבטיח לכולם שנראה הפועל חדרה אחרת. עד אז מבחינתי המטרה מקדשת את האמצעים".

sheen-shitof

גם בגוף וגם בפנים

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סער פדידה, הפועל חדרה, מול סתיו ישראלי, סקציה נס ציונה. שלומי גבאי
שוב נפצע. פדידה/שלומי גבאי

טריוויה

* מכבי תל אביב ספגה מהפועל חדרה רק שער אחד ב-11 המפגשים בליגה הבכירה (10 ניצחונות ועוד 0:0) ולא הפסידה לה בליגה מאז ה-3:1 בדצמבר 1977.

* מכבי תל אביב ברצף של 21 משחקי בית ללא הפסד בליגה ותוכל לסגור את 2022 כשהיא בלתי מנוצחת בבלומפילד. ההפסד האחרון היה באוקטובר 2021 - 2:0 למ.ס. אשדוד.

* מכבי תל אביב ספגה רק שישה שערים עד כה, מתוכם שניים בלבד במשחקי הבית.

* הפועל חדרה לא כבשה בשלושת המחזורים האחרונים (הפסד 3:0 בבאר שבע ופעמיים 0:0). סך הכול במאזנה שלוש תוצאות תיקו מאופסות - יותר מכל קבוצה אחרת בליגה העונה.

הרכבי הקבוצות

שופט: דוד פוקסמן
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 16850

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50196 משתתפים

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112975 משתתפים

משחקי המחזור ה-15:

שבת, 15:00: מכבי תל אביב - הפועל חדרה (ספורט1)
שבת, 17:30: הפועל ירושלים - עירוני קרית שמונה (ספורט1)
שבת, 18:00: הפועל חיפה - מכבי בני ריינה
שבת, 18:00: סקציה נס ציונה - מ.ס. אשדוד
שבת, 19:30: הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים (ספורט2)

ראשון, 20:15: בני סכנין - הפועל תל אביב (ספורט4)

שני, 20:30: מכבי נתניה - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully