וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "יונתן כהן צריך לשכוח מהקדנציה הקודמת, הוא זקוק לזמן"

22.12.2022 / 14:54

מאמן מכבי תל אביב לקראת הפועל חדרה (שבת, 15:00, ספורט1): "הפעם יהיה קשה יותר, הם מסוכנים במתפרצות". על כהן: "אנשים לא מבינים מה זה לא לשחק שנה". על גיאגון: "לכל אחד הדעה שלו, הוא מראה שהוא שחקן טוב"

תקציר: מכבי בני ריינה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט 1

אחרי שחזרה מפגרת המונדיאל עם שלושה ניצחונות בשלוש מסגרות שונות, מכבי תל אביב רוצה להמשיך במומנטום בליגת העל כשתארח בשבת (15:00, ספורט1) את הפועל חדרה. המפגש הקודם בין הקבוצות אי שם במחזור השני הסתיים ב-0:6 מהדהד לשחקניו של ולאדן איביץ', שלא מצפה לשחזור במפגש הקרוב.

"חדרה מסוכנת בהתקפות מתפרצות", איביץ' אמר על היריבה, "מכינים את עצמנו למשחק קשוח, חדרה במקום חמישי. אם נשים בצד את שני המשחקים שהיא ספגה בהם הרבה, כולל המשחק הקודם מולנו, ברוב המשחקים שלה אין הרבה שערים. יש להם איכות וצריכים להיות מוכנים לזה. השחקנים שלי יודעים שאנחנו חייבים להיות רציניים ומוכנים מהשנייה הראשונה. יהיה יותר קשה מבמפגש הראשון. זו הייתה תחילת העונה וחלק מהקבוצות שלא שיחקו באירופה עוד לא שיחקו הרבה. המשחק הפעם יהיה קשוח יותר".

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
"המפגש הקרוב מול חדרה יהיה קשה יותר". איביץ'/מאור אלקסלסי

על יונתן כהן: "אנחנו יודעים שהוא לא שיחק הרבה בשנה האחרונה, לא קל להסביר לאנשים שלא שיחקו מה זה אומר לא לשחק שנה, זה הרבה זמן. הוא עובד קשה, הוא שיחק ועוד ישחק. מכירים את מי שהיה בעבר, ועכשיו כולם מצפים לראות את השחקן שהוא היה לפני שעזב. עכשיו הוא חזר וצריך זמן. זה תהליך, ציפיתי שהוא לא יוכל לשחק מהרגע שהגיע. בתקופה האחרונה הוא מתאקלם לאתגר החדש שלו. צריך לשכוח את הקדנציה הקודמת וזה נכון לכל מי שחזר למועדון, כולל אותי ואת דור פרץ".

לקראת חלון ההעברות בינואר אמר איביץ': "יש לנו את התכנית שלנו, מכינים את עצמנו לחלון. אנחנו פעילים, מכבי תל אביב מועדון גדול שחושב בחלון העברות אילו מהלכים לעשות. אם נמצא מישהו שיוכל לעזור לנו באופן מיידי וירצה לבוא, נפעל כדי להביא אותו. שינויים גדולים אינם אפשריים בינואר ואנחנו לא צריכה שינויים גדולים. יודעים שיש לנו הרבה שחקנים וחלקם יעזבו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פארפה גיאגון, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
אירוע מכוער. גיאגון/אריאל שלום

על מיעוט הדקות של פארפה גיאגון: "יש בישראל 10 מיליון אנשים ולכל אחד את הדעה שלו. אנשים מאחורי הספסל כל הזמן אומרים להכניס שחקן כזה או אחר, צריך להיות מוכן לקבל החלטות ברגעים הנכונים. פארפה שחקן טוב ואיכותי, הוא מראה את זה".

על הגזענות מצד אוהדי בני ריינה כלפי גיאגון: "מה שקרה במשחק הקודם היה לא טוב לאף אחד. הדברים האלה צריכים להפיסק, כולנו אנשים וצריכים לכבד אחד את השני, לא משנה באיזה צבע אנחנו או מאיזו מדינה אנחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully