וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מאמינה בינואר, ומחפשת את היובאנוביץ' הבא

21.12.2022 / 21:00

כפי שעשו בחלון שעבר, גולדהאר והצהובים לא מתכוונים להגביל את עצמם מבחינת השקעה ברכש ולא יסתפקו בשחקנים בהעברה חופשית. העמדות המבוקשות: מגן ימני ושחקן כנף מהיר. ספק רב אם השחקנים ינחתו בפתיחת החלון

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 21.12/ספורט1

פחות משבועיים לפתיחת חלון ההעברות של חודש ינואר, ומכבי תל אביב מאוד מעוניינת להתחזק במהלכו. במועדון נמצאים כבר זמן רב בחיפושים אחר מגן ימני ושחקן כנף, כשהדגש הוא על מהירות ויכולת להתאקלם כמה שיותר מהר בתוך הקבוצה.

במועדון לא חושבים שחלון ינואר הוא חלון דל, ולוקחים כדוגמה את מקרה ג'ורג'ה יובאנוביץ', שנרכש בחלון העברות של ינואר בשנה שעברה ב-1.9 מיליון יורו, השתלב מצוין בקבוצה והיה מהגורמים שקירבו בעונה שעברה את מכבי תל אביב להילחם בתקופות מסוימות על האליפות, למרות שבסופו של דבר נכנעו הצהובים למכבי חיפה.

גבי קניקובסקי: "אנשים חושבים שנשחק 90 דקות כמו ברצלונה"
מכבי ת"א פנתה לאוהדים בהודעות אישיות. בלומפילד שוב יתמלא?

מיטש גולדהאר, בעלים מכבי תל אביב. אריאל שלום
מוכן להשקיע. גולדהאר/אריאל שלום
ג'ורג'ה יובאנוביץ', שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
רואים בו השקעה טובה ומוצדקת. יובאנוביץ'/אריאל שלום

חשוב להדגיש שמכבי תל אביב לא מגבילה את עצמה בכל הנוגע לרכש. כפי שמיטש גולדהאר נתן אור ירוק לבצוע עסקת הרכישה של החלוץ הסרבי, בסכומים גבוהים יחסית לכדורגל הישראלי, כך גם בחלון הקרוב אם קבוצות יסכימו למכור את השחקנים שמכבי תל אביב מעוניינת לצרפם - הבוס הקנדי של הצהובים יהיה שם, עם מוכנות להכניס את היד עמוק לכיס.

כאמור הכיוון הוא מגן ימני ושחקן כנף מהיר, ואלה שני מצרכים חשובים מאוד למערך של ולאדן איביץ'. במשחקים האחרונים אנדרה ג'ראלדש כבר לא בסגל מכבי תל אביב ומבין את המסר: הקבוצה רוצה מגן ימני זר במקומו.

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
חסרה לו מהירות בכנף. איביץ'/מאור אלקסלסי
אנדרה ז'ראלדש שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
כבר הבין את הרמז. ז'ראלדש/אריאל שלום

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112965 משתתפים

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50192 משתתפים

אלמנט המהירות חסר מאוד לאיביץ' בקבוצה, וההתמקדות היא קודם כל בפרמטר הזה. ספק רב אם השחקנים המדוברים והמבוקשים ינחתו בישראל מיד עם פתיחת החלון. כמובן שזה הדבר האידיאלי מבחינת מכבי תל אביב, מה שיעניק לשחקנים זמן להתאקלם ולמאמן זמן לחברם ולהיערך למשחק העונה מול מכבי חיפה באמצע יונאר - אבל כלל לא בטוח שעם פתיחת החלון יהיו כאן שחקנים, וקרוב לוודאי שמכבי תל אביב, כמו בשנים קודמות, תתחזק רק במהלך החלון, או קרוב לסיומו.

הנהלת הקבוצה נמצאת בקשר עם מספר סוכנויות של שחקנים, כאשר חלקן שלחו לישראל נציגים על מנת לערוך פגישות כאן בתל אביב, וחלקן עורכות פגישות וידאו עם המנהל המקצועי ברק יצחקי.

כמו כן, הקבוצה צפויה גם לדלל את הסגל, כאשר שחקנים כמו דן ביטון וז'ראלדש לא צפויים להישאר בקבוצה לחלק השני של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully